održivost je prioritet

Deutsche Telekom jasan u svom cilju: 'Želimo postati najodrživija svjetska telekomunikacijska kompanija'

12.10.2022 u 17:30

Bionic
Reading

Pod motom 'We walk the talk' Deutsche Telekom predstavio je u srijedu ciljeve i mjere koje će provesti na svom putu da postane najodrživija svjetska telekomunikacijska kompanija. Tom je prilikom izvršni direktor Timotheus Höttges istaknuo da njihovi kupci, ali i investitori smatraju važnim da tvrtka raste u smjeru održivog. 'Ne zanima ih samo cijena proizvoda, već i cijena koju plaća okoliš. Zato udvostručujemo naše napore kako bismo postigli klimatsku neutralnost i kružno gospodarstvo', rekao je Höttges

Deutsche Telekom dopustit će mjerenje svojih ciljeva održivosti, baš kao što to čini i za svoje financijske brojke. Između ostalog, Deutsche Telekom želi udvostručiti svoje dobitke u energetskoj učinkovitosti do 2024., napredujući dalje u odvajanju potrošnje energije od stalnog povećanja količine online podataka. Tvrtka ima za cilj smanjiti potrošnju energije u cijeloj Europi. Potrošnja za 2024. u Njemačkoj trebala bi biti najmanje deset posto manja od razine iz 2020., pomažući Deutsche Telekomu da učini svoj dio za trenutnu energetsku situaciju.

Cilj tvrtke je postići klimatsku neutralnost duž cijelog lanca vrijednosti do 2040. Kao što Höttges također naglašava: 'Potrebne su posebne akcije da bi se to postiglo, a ne samo uzvišeni ciljevi. Održivost se više odnosi na postizanje sustavnog napretka na mnogo različitih točaka'.

U Njemačkoj to, primjerice, znači kraj motora s unutarnjim izgaranjem u novim službenim vozilima. Ovo je prvi korak u pretvaranju cijele flote u električna vozila. Štoviše, od 2025. svi uređaji koje DT prodaje prodavat će se samo u održivom pakiranju. To je već slučaj s proizvodima marke Deutsche Telekom.

Članovi uprava Deutsche Telekoma Srini Gopalan, Adel Al-Saleh, Claudia Nemat, Christian P. Illek i Dominique Leroy predstavili su svaki važnost održivosti iz svoje perspektive, no svi su jednog mišljenja: održivost je glavni prioritet za Deutsche Telekom. Održivost je čvrsto ukorijenjena u strategiju Grupe i sustav nagrađivanja menadžmenta. Već je DT prepoznat kao predvodnik inicijativa za održivost, na što pozitivno gledaju agencije za ocjenjivanje i ulagači orijentirani na održivost.

Strategija održivosti Deutsche Telekoma počiva na četiri stupa.

  • Klimatska neutralnost
  • Kružno gospodarstvo
  • Raznolikost i digitalno sudjelovanje
  • Dobro korporativno upravljanje

Više od 90 posto ugljičnog otiska stvara se duž lanca vrijednosti – od proizvodnje mobilnih telefona do rada mreža. Deutsche Telekom ne radi samo na smanjenju vlastitih emisija ugljika – on se također u tom području povezuje sa svojim dobavljačima kako bi osigurao klimatsku neutralnost u svim segmentima. Kako je izvršni direktor DT-a istaknuo, žele postati klimatski neutralan do 2025. godine, što znači smanjenje emisije ugljika za oko 95 posto u usporedbi s razinama iz 2017. godine. Tvrtka će raditi na neutralizaciji ostatka pomoću visokokvalitetnih projekata za hvatanje ugljika. DT uklanja stare mrežne komponente iz upotrebe te ih modernizira ili poboljšava kako bi smanjio potrošnju energije.

DT koristi 100-postotnu električnu energiju za svoje mreže od 2021. Grupa ima za cilj pokriti 50 posto svojih energetskih potreba u Europi od 2025. koristeći ugovore o kupnji električne energije (PPA), dopunjene energijom koju sama proizvodi. PPA su izravni ugovori o opskrbi s dobavljačima obnovljive energije, koji im daju financijsku sigurnost za ulaganje u njihove proizvodne pogone.

DT također želi osnažiti svoje korisnike da postignu klimatsku neutralnost. Cilj: 25-postotno smanjenje emisija po osobi duž vrijednosnog lanca do 2030. Također teže postizanju 100-postotne kružne ekonomije za uređaje do 2030. Cilj je učiniti povrat, popravak i recikliranje starih uređaja samo po sebi razumljivim. Dobavljači DT-a, poručili su članovi Uprave, također se trebaju usmjeriti na potpuno kružno gospodarstvo za tehnologije, uređaje i mrežnu tehnologiju do 2030.