PODIM PITCHING

Hrvatski Hypefy dominirao među europskim startupima

15.05.2024 u 13:52

Bionic
Reading

Na nedavno održanom Podim Pitching natjecanju, jednom od važnijih događaja za startupove u Europi, Hypefy je izvojevao pobjedu među stotinama inovativnih startupova iz cijele Europe. Taj hrvatski startup, specijaliziran za influencer marketing, predstavio je svoju platformu koja omogućava brendovima efikasnost i transparentnost u vođenju kampanja, priopćili su iz startupa

'Osvojeno prvo mjesto na Podim Pitching Competition je izuzetno priznanje za sve nas u Hypefyju i potvrda da smo na pravom putu. Ovo je veliki poticaj da nastavimo raditi još jače i dalje razvijati naše inovativne pristupe u influencer marketingu', rekao je Stjepan Zelić, izvršni direktor Hypefyja. 'Ovaj uspjeh je rezultat mukotrpnog rada našeg tima i podrške koju smo dobili od naših partnera i korisnika.'

Osnovan 2022., Hypefy u industriji influencer marketinga nudi alate koji omogućavaju brendovima 'da precizno ciljaju i efikasno komuniciraju s influencerima širom svijeta', kako navode iz startupa. Platforma koristi napredne analitičke alate za optimizaciju kampanja i mjerljive rezultate, dodaju.

Pobjeda na natjecanju dolazi u trenutku kada Hypefy planira daljnju ekspanziju i istraživanje novih tržišta. 'Planiramo iskoristiti ovaj zamah kako bismo dodatno proširili našu prisutnost na međunarodnom tržištu i nastavili s inovacijama koje će definirati budućnost influencer marketinga', dodao je Zelić.

'Hypefy je sada fokusiran na daljnje unapređenje platforme i integracije umjetne inteligencije i automatizacije koje će dodatno pojednostavniti procese i povećati efikasnost kampanja', navode iz startupa.