Ni zračni jastuci, ni pojas, pa čak ni kočnice; gume su najvažniji sigurnosni element svakog automobila te doslovno čine razliku između života i smrti
Tim je više videoisječak koji možete pogledati u nastavku uznemirujući.
Sve gume imaju rok trajanja te bi ih najkasnije trebalo promijeniti kad dubina profila padne ispod četiri milimetra.
Postoje razne metode uočavanja istrošenosti gazne površine, a osim samog mjerenja dubine ripne kovanicom tu su i vertikalni utori, odnosno bočni kanali. Kad se dubina profila izjednači s dubinom ovih vertikalnih utora - krajnje je vrijeme za nove gume.
'Regrooving' ili u slobodnom prijevodu - brazdanje je proces u kojem se istrošenim gumama uklanja sloj kako bi se stvorio novi profil. U istom zahvatu nanose se i friški vertikalni utori. Ovi zahvati često se izvode na kamionskim gumama koje su za to predviđene, no ne i na automobilskim gumama.
Vjerojatno ne treba dodatno napominjati koliko je guma nakon ovakvog zahvata podložnija oštećenjima i pucanju pa budite jako oprezni ako ste skloni kupovanju pneumatika preko oglasnika.