Za one ljubitelje 911-ice kojima je Carrera S nedostatna, a GT3 ipak malo previše, Porsche je pripremio Carreru GTS koja će nam službeno biti predstavljena na autosalonu u Parizu
Kako to i dolikuje prinovi u obitelji 911, GTS je, naizgled, teško razlikovati od ostalih Carrera, jer je karoserija, kao i 44 mm širi trag stražnjih kotača, prenesena s modela 4S. Prave razlike kriju se pod poklopcem, na stražnjoj osovini, gdje se smjestio 3.8-litreni šesterocilindrični bokser sa 408 KS. To je 23 KS više no što razvija standardna Carrera S i 27 KS manje od moćnog GT3.
420 Nm okretnog momenta pak dostupno je od 4.200 o/min, 200 okretaja manje nego što je to slučaj kod Carrere S.
Snaga se na stražnje kotače standardno prenosi preko ručnog šesterostupanjskog mjenjača, no Porsche nudi i sedmerostupanjski automatizirani mjenjač s dvije spojke. Sprint do stotke traje svega četiri sekunde.
Porsche će Carreru GTS nuditi u standardnoj kupe te kabrioletskoj izvedbi, a u prodaji će se naći početkom iduće godine.