Audijeva prošlotjedna objava prestizanja Mercedesa u prodajnim rezultatima tijekom prvog kvartala 2010. nemalo je iznenadila mnoge predstavnike sedme sile. Ipak, BMW je kasnom objavom pokazao da još uvijek drži čelno mjesto među njemačkim premium proizvođačima
BMW je u prvom kvartalu prodao 265.809 automobila te pretekao Audi za 1.709 prodanih primjeraka. Proizvođaču iz Münchena pomogla je velika potražnja za novim modelom X1 kao i 56-postotni rast prodaje nove serije 7.
BMW računa i na rast prodaje zahvaljujući lansiranju nove generacije serije 5, koja u prodaju s one strane Velike bare kreće u srpnju, a na tržište bi u to vrijeme trebale stići i redizajnirane serije tri kabriolet i kupe. BMW namjerava prodati 1,3 milijuna ove godine, što bi, nadaju se u Münchenu, ostavilo ekipu iz Ingolstadta u oblaku prašine.
Ipak, Audijev rezultat u prva tri mjeseca zasigurno neće dopustiti konkurenciji da zaspe na lovorikama. Plan proizvođača s četiri prstena da preuzme čelnu poziciju među njemačkim proizvođačima do 2015. više se ne čini nerealnim.