Proizvođač s logom četiri prstena najavio je flotno testiranje svoje električne prinove – modela A1 e-tron - ni šest mjeseci od njegova predstavljanja na autosalonu u Ženevi
Ideja o serijskoj proizvodnji tog mališana nedavno je odbačena te opravdavana činjenicom da dizelski i benzinski A1 nude gotovo podjednako nisku potrošnju i emisiju CO2, no do zaokreta je došlo jer je Audiju potreban jednostavan i učinkovit alat za istraživački projekt o prednostima i nedostacima svakodnevnog korištenja električnih vozila.
Audi će 20 električnih modela A1 ustupiti odabranim građanima Münchena, a 200 stanica na kojima će ih korisnici moći puniti električnom energijom iz obnovljivih izvora razmješteno je po privatnim garažama i parkiralištima.
S jednim punjenjem A1 e-tron može prevaliti udaljenost do 50 kilometara, kada kao generator dodatne električne energije stupa u akciju maleni Wankelov motor koji nastavlja puniti litij-ionsku bateriju. Time se autonomija produžuje za dodatnih 200 kilometara.
Maleni A1 e-tron, prema Audijevim podacima, postiže maksimalnu brzinu od 130 km/h te prema standardu za izračun potrošnje vozila s produženom autonomijom troši 1,9 litara goriva na stotinu kilometara.