Ulagači iz Skandinavije i baltičkih zemalja, koji stoje iza nedavno otvorenog hipermarketa B•Hyper u Lumina centru kod Varaždina, planiraju preuzeti 20 do 30 posto tržišnog udjela u Hrvatskoj, a osim u nas maloprodaju razvijaju i u Srbiji, BiH, Estoniji, Latviji, Litvi i drugim zemljama središnje i istočne Europe
'Hrvatsku smatramo državom s najvećim potencijalom rasta zbog budućeg statusa EU članice i zbog svoje strateške lokacije na budućim granicama EU. Stoga se rade analize ponuđenih projekata u drugim gradovima Hrvatske. U tijeku su analize lokacija za nove poslovnice u Zagrebu, Splitu, Osijeku, Rijeci, Puli i Karlovcu, ali i u Rusiji, Bjelorusiji, Ukrajini, Azerbajdžanu, Gruziji, pa čak i u nekim državama Srednjeg istoka. U pripremi je i akvizicija jednog ili više maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj', otkriva Knut Kvisvik, predsjednik Uprave B•Hypera, međunarodne tvrtke s više od 20 godina iskustva u sektoru maloprodaje, čiji razvoj podupiru privatni dionički fondovi.
Više od pet milijuna eura uloženo je u prvi hipermarket otvoren u svibnju na pet tisuća kvadratnih metara gdje se nudi oko 30.000 proizvoda te radi stotinjak zaposlenih.
'B Hyper je obiteljski orijentirani hipermarket koji nudi uslugu visokog standarda u ugodnom, čistom i pristupačnom interijeru. Od drugih se razlikujemo po ponudi svježe hrane i vlastite proizvodnje te dijelu ekskluzivne ponude, a u cilju stvaranja dodatne vrijednosti prilikom kupnje organiziramo niz aktivnosti te djelujemo u skladu s našim sloganom - nabava i zabava', ističe Karlo Kučan, voditelj trgovine u Varaždinu, koji posebno izdvaja B•Hyper biciklijadu koja je okupila više od dvije tisuće sudionika