Proizvodi SMS-a vratili su se na police trgovina, no otkada je Podravka naplatila svoja potraživanja preuzimanjem brenda Srđana Mladinića, izostao je njihov prepoznatljiv i nagrađivan trobridni dizajn Borisa Ljubičića. Novi izgled SMS-ovih maslina koprivnička prehrambena kompanija povjerila je agenciji Bruketa&Žinić
Ljubitelje SMS-ovih proizvoda obradovao je njihov povratak u trgovine, barem one koji su ih uspjeli pronaći s obzirom da su izgubili prepoznatljiv dizajn. Nove, post spice SMS-ove masline ne proizvode se više u Trilju, nego u Podravkinoj tvornici Kalnik pored Varaždina i pakirane su u okrugle staklenke, s prikazom zalaska sunca na etiketi.
U Podravci objašnjavaju zašto su nakon preuzimanja brenda SMS bili prisiljeni odustati od nagrađivane, trobridne ambalaže koju je za mediteranske delikatese osmislio dizajner Boris Ljubičić
'Podravka nije preuzela ambalažu jer se ona kao takva može koristiti samo na proizvodnim linijama (punilice, etiketirke…) u Trilju, čiji je vlasnik bio SMS. Nitko osim njih nema takve trobridne boce, jer to iziskuje prilagodbu cijelog postrojenja. Stoga smo bili prisiljeni izabrati onu ambalažu koju je u tvornici Kalnik moguće koristiti. Stečajnim postupkom tvornica je do daljnjeg zatvorena i nije moguće doći u posjed tih proizvodnih linija', kazala je za tportal Dijana Jendrašinkin, Podravkina direktorica odnosa s javnošću.
U Podravci otkrivaju da su za novi industrijski dizajn staklenki angažirali agenciju Bruketa&Žinić, a etiketu za masline radila je agencija Mgraffik
Tvrtka je krenula u postepeno vraćanje SMS-ovog programa na police i na tržištu su tri vrste maslina: zelene, zelene bez koštica i zelene punjene pastom, a uskoro stižu i maslinova ulja. Čeka se dizajnerski odgovor Brukete&Žinića na Ljubičićevu trobridnu bocu za SMS, koja je na sebi imala ergonomski utor za njeno lakše držanje i koja je nagrađena za jedinstven industrijski dizajn.