Bezalkoholna pića PepsiCo ubuduće će za hrvatsko tržište puniti slovenska Radenska koja je od ove godine u vlasništvu češke skupine Kofola, objavila je ta tvrtka u srijedu
‘Radenska postaje franšizni partner tvrtke PepsiCo za Hrvatsku, gdje preuzimamo punjenje proizvoda Pepsi, Mirinda in 7UP te njihovu distribuciju’, objavili su iz Kofole.
‘Vrlo smo zadovoljni što smo dobili priliku da dosadašnju suradnju s PepsiCo proširimo i postanemo njihov izabrani franšizni partner za Hrvatsku,’ kazao je povodom dogovora o preuzimanju franšize direktor Radenske Marian Šefčovič.
‘Tijesno surađujemo s Badelom, dosadašnjim partnerom PepsiCo, kako bi se osigurao gladak prijenos franšize i nesmetana opskrba partnera’, naveo je Šefčovič.
Radenska je od ove godine u vlasništvu češke skupine Kofola, koja je u tu akviziciju uložila oko 70 milijuna eura i zadovoljna je ovogodišnjim rezultatima poslovanja tvrtke koju su preuzeli od skupine Pivovarna Laško.
Radenska je ove godine poslovala pozitivno i u prvih devet mjeseci imala 3,77 milijuna eura dobiti.