NOVI VLASNICI TDR-A

'Benston ne gasimo, samo smo mu promijenili ime'

15.02.2016 u 06:56

Bionic
Reading

Nakon što je prije nekoliko mjeseci British American Tobacco (BAT) preuzeo Tvornicu Duhana Rovinj (TDR) u medijima se počelo nagađati o sudbini brendova rovinjske tvrtke. Pretpostavljalo se tako da će Britanci zasigurno gasiti neke od jeftinijih marki, a prvi je nastradao Benston, koji je preimenovan u Rothmans

Upitali smo nove vlasnike TDR-a kakvi su im daljnji planovi i hoće li sa tržišta nestati i ostale prepoznatljive marke poput Walter Wolfa i prije svega Ronhilla koji je prerastao Hrvatske granice te je uz ulaganja bivših vlasnika (Adris Grupe u vlasništvu Ante Vlahovića) postao marka koja se bez problema borila sa stranom konkurencijom poput Marlbora ili Pall Malla.

Jasnog odgovora nema. Na pitanje hoće li gasiti Ronhill, Walter i York, iz TDR-a, kojeg vodi Ram Addanki poručuju kako imaju 'portfelj iznimnih lokalnih i međunarodnih brendova i na poteze konkurencije odgovaraju na odgovarajući način.' Dodaju i kako vjeruju u kombiniranje TDR-ova lokalnog znanja i baštine s BAT-ovim međunarodnim iskustvom i inovacijama.

Što se Benstona tiče, njegova proizvodnja se nastavlja pod drugim imenom. 'Samo smo brend kojemu opada popularnost preselili u uspješan međunarodni brend koji se proizvodi u Kanfanaru. Spomenuti brendovi koriste istu mješavinu duhana', objašnjavaju iz rovinjske tvornice, čije su naprodavanije marke lani bile Ronhill i Walter Wolf.

Večernji listi prošlog je tjedna objavio tekstu u kojem navodi kako će York preimenovati u Pall Mall, Ronhill bi trebao postati Dunhill, dok bi Lucky Strike trebao zamijeniti Walter Wolf.

U kolovozu prošle godine zajednički udio tržišta BAT-a i TDR-a iznosio je 49,6 posto, danas on iznosi 55 posto. Što se daljnih planova tiče iz TDR-a poručuju:

'Uz rast na tržištu imamo i velike planove za tvornicu Kanfanar gdje smo prošli tjedan instalirali stroj koji predstavlja najnoviju tehnologiju, a s investicijama nastavljamo. Već smo u studenom počeli izvoziti BAT-ov brend Peter Stuyvesant u Grčku – to je tek prvi korak. Tri nove slim ekstenzije brenda Peter Stuyvesant, koji je inače iznimno popularan u Grčkoj, odličan su primjer sinergije između BAT-ovih međunarodnih brendova i proizvodnih kapaciteta u Kanfanaru.'