Nakon što su 2015. uvršteni u svjetski Rebrand Hall of Fame, među najbolje svjetske branding agencije, brand konzultanti iz hrvatskog Brandoctora nastavljaju bilježiti najviša globalna priznanja. Osmu godinu zaredom osvojili su najcjenjeniju svjetsku nagradu iz područja rebrandinga REBRAND100® Global Awards i to čak za rad na tri hrvatska branda
Posebnu Distinction nagradu dobili su za rebranding Frodda i AutoZubaka, dok su za rebranding Degordiana nagrađeni nagradom Merit. Ovi su se hrvatski brandovi nadmetali s brandovima iz 42 zemlje, a postignutim rezultatima našli su se uz bok ili čak ispred nekih od vodećih svjetskih brandova poput Land Rovera, Cadillaca, Alitalie, Southwest Airlinesa i UBS-a.
Anaezi Modu, osnivačica REBRAND-a, naglasila je: 'Ovogodišnja lista pobjednika nudi odličnu lekciju o tome zašto je dobra rebranding strategija ključna u stvaranju uspješnog branda bez obzira na industriju'.
Anja Bauer Minkara, direktorica i senior brand konzultant Brandoctora izjavila je: 'Svježe, relevantne ideje, pozicioniranje i dizajn koji dotiču srca potrošača imale su odlučujuću ulogu u ocjenjivanju ovogodišnjeg žirija. Nagrađeni smo za tri branda koja su stvorila potražnju ne samo u Hrvatskoj, već i u Europskoj Uniji. Zahvaljujući tome su rasla na tržištu i povećala svoju financijsku vrijednost'.
Poslovni rezultati koje su ostvarili Froddo, AutoZubak i Degordian nakon rebrandinga potvrđuju i svjedoče o važnosti brand strategije za cjelokupno poslovanje. Nakon rebrandinga Froddo je ostvario rast od 20 posto na hrvatskom tržištu i povećao broj inozemnih kupaca za 60 posto. AutoZubak je ostvario rast prodaje novih automobila od 13 posto, dok je Degordian ostvario rast prihoda od 43 posto i proširio poslovanje na preko 20 stranih tržišta u godinu i pol dana od lansiranja branda.
Uspjehu ovih projekata su implementacijom Brandoctorove brand strategije pridonijele i agencije Brigada i Bruketa&Žinić OM, kao i vanjski suradnici Igor Manasteriotti i Mia Marić za grafički dizajn, te ilustratorica BooBoo Tannenbaum
'Bez obzira na veličinu, zemlju ili industriju iz koje brand dolazi, ono što čini snažne i pamtljive brandove je jednako - sposobnost da dotaknu ne samo naš um, već i naše srce, da nas pokreću na način koji je ponekad teško definirati', izjavila je Kristin Volk, ovogodišnja članica žirija i glavna strateška planerica njujorškog Saatchi&Saatchi Wellnessa
Hrvatska agencija Brandoctor s ovim se nagradama našla među vodećim svjetskim tvrtkama iz branše kao što su Interbrand, Landor i FutureBrand, čiji su klijenti globalni brandovi BMW, Prada, Siemens, Samsung, Microsoft, Philips, Lavazza, Pirelli, Bacardi i drugi.