ONLINE TRGOVINA

U ponedjeljak starta Todorićeva Abrakadabra, evo što sprema

31.03.2016 u 14:44

Bionic
Reading

A007, tvrtka iz sastava koncerna Agrokor u vlasništvu Ivice Todorića, u četvrtak je predstavila Abrakadabru, platformu za online kupovinu na kojoj će nuditi više od 100.000 proizvoda te više od tisuću brendova

Abrakadabra se lansira u ponedjeljak, 4. travnja, a spomenutom platformom (www.abrakadabra.com) Agrokor će pokušati konkurirati globalnim online trgovinama poput Amazona, ali i lokalnoj konkurenciji poput Monda ili trgovine eKupi. Najveće prednosti Abrakadabre u odnosu na konkurenciju trebale bi biti mogućnost besplatne dostave kupljenih proizvoda na kioske Tiska i Tiskove Paketomate.

Hrvoje Kraljević, direktor Tiska
i tvrtke A007, u prvoj godini poslovanja očekuje promet od oko 20 milijuna eura, a izlazak na slovensko i srbijansko tržište planira se već za iduću godinu.

'U Abrakadabru smo uložili više od 40 milijuna kuna, a krenuli smo u taj projekt krajem 2014. i to iz nule, kao svaki drugi start-up. Sada zapošljavamo 25 ljudi, a do kraja godine već bismo ih trebali imati stotinu. Ovo je sljedeći korak u našem online poslovanju, što je prošle godine potvrđeno lansiranjem Konzum Klika.'

Anita Lacmanović
, direktorica operacija A007, rekla je kako je Abrakadabra posebna i po tome što nudi mogućnost plaćanja na rate, što kod inozemne konkurencije nije slučaj.


'Ponosna sam na to što je Abrakadabra jedina platforma u regiji koja podržava nekoliko poslovnih modela. Posebna nam je potvrda to što smo nominirani za SAP nagradu za kvalitetu za Europu, Bliski istok i Afriku. Poslovni modeli koje donosi Abrakadabra otvorit će prilike za sve postojeće i buduće partnere platforme tako što će im na jednostavan način omogućiti pristup većim tržištima i većem broju potencijalnih korisnika', rekla je Lacmanović.

Posebni odjel na Abrakadabri je 'Avenue de CRO', mjesto na kojem se nudi odjeća domaćih dizajnera poput Aleksandre Dojčinović, Neba, Krie, Elfsa ili Borisa Pavlina. U Hrvatskoj će se po prvi puta ponuditi i neki posve novi brendovi, poput Red Bull fashiona, Colmara, Bellabeat Leafa i američkog Under Armoura. Na Abrakadabri će se moći kupiti i bicikli Greyp koje proizvode Rimac automobili.

Zaključno, Tarek Zeitoun, voditelj marketinga Abrakadabre, koji je u Agrokor došao iz Googlea, pojasnio je zašto su se odlučili upravo na taj naziv: 'Na aramejskom jeziku riječ abrakadabra bi se mogla grubo prevesti kao 'što želim, to i dobijem'. Ujedno, abrakadabra je riječ koja se u najvećem broju svjetskih jezika uopće ne prevodi i svima je jasno njeno značenje.'