Sotheby's International Realty, globalna mreža za promet luksuznim nekretninama, u siječnju ove godine širi se na Hrvatsku i otvara svoj ured u Splitu. Riječ je o produžetku poslovanja najpoznatije svjetske aukcijske kuće Sotheby's, koja se u 40 godina postojanja raširila na 840 ureda u 65 država, a Split je odabran zbog fokusa potencijalnih klijenata na nekretnine u priobalju
Ispostave moćne korporacije funkcioniraju po sistemu franšiza i po vlasničkoj strukturi su neovisne, no imaju obavezu slijediti zajedničke standarde i vrijednosti na lokalnom tržištu. Mreža Sotheby'sovih agencija dizajnirana je za pružanje personaliziranih usluga, odnosno povezivanje najkvalitetnijih nekretnina s najprestižnijim klijentima diljem svijeta, a u nju se ulazi nakon zadovoljenja niza poslovnih kriterija i složene procedure selekcije. Centrala agencije ulaže u marketing, daje operativnu podršku podružnicama, educira kadrove i razvija ostale resurse. I, dakako, dovodi klijente.
Prvu hrvatsku franšizu dobio je Marko Pažanin, vlasnik tvrtke Porta Stella Luxury Estate, a on tvrdi da je dolazak globalnog lidera na tržište luksuznih nekretnina potvrda rasta ugleda Hrvatske u svijetu.
'Cilj nam je dovesti što veći broj kupaca koji će u Hrvatskoj imati svoj drugi ili treći dom, ali i potaknuti potencijalne investitore na ulaganje. Imat ćemo pristup globalnoj mreži investitora i kupaca, što je jedinstvena prednost na domaćem tržištu', kaže Pažanin.
Nije isključeno da se ovim kanalima hrvatske luksuzne nekretnine uskoro pronađu na stranicama partnerskih tiskovina Sotheby'sa, poput The New York Timesa, Wall Street Journala, South China Morning Posta ili Bloomberga, kao i magazina Art & Home ili Apple TV-a.
Za dojam o veličini ove svjetske korporacije dovoljan je samo podatak da je u protekloj godini, i to samo na tržištu SAD-a, ostvarila preko 100 tisuća transakcija i promet od nevjerojatnih 80 milijardi dolara