Priča o Malenoj i Klepetanu u sklopu kampanje Jana - voda s porukom osvojila je brončanog Lava na Cannes Lionsu, najvažnijem svjetskom festivalu kreativnog oglašavanja
Statua lava, koja do sada nije bila dodijeljena nijednoj hrvatskoj kampanji konačno je zahvaljujući priči o ljubavi koju su Jana i agencija Imago Ogilvy prenijeli kroz priču o Malenoj i Klepetanu donijela i prestižno priznanje Hrvatskoj u kategoriji Branded Content & Visual Storytelling (Live Broadcast/Live Streaming).
Ove godine je u Cannesu prijavljeno više od 43.000 radova iz cijelog svijeta. Iako su domaće agencije do sada osvajale nagrade po svjetskim natjecanjima, još se nitko nije približio Lavu.
‘Malo je reći da sam ponosna na ovo prestižno i najznačajnije priznanje Jani, cijelom mom timu u Jamnici i Agrokoru te timu Imaga na čelu s Damirom Ciglarom, koji su radili na kampanji Jana voda s porukom edicija Samo ljubav, priča o Malenoj i Klepetanu. (...) I na kraju zahvaljujem svim našim kupcima koji nam daju inspiraciju da svaki dan budemo kreativniji i bolji, jer na kraju dana sve to radimo za njih', istaknula je Iva Balent, izvršna direktorica marketinga koncerna Agrokor.
Cannes Lions najvažniji je festival oglašavanja na svijetu i svojevrsni Oscar za reklame te je već sam ulazak u finale vrednije nego osvajanje nagrade na mnogim svjetskim festivalima.
‘Velike vizije stvaraju velike ideje, a velike ideje stvaraju velika djela. Kampanja s iščekivanjem Klepetana je prerasla okvire klasičnog oglašavanja i postala puno više od same promocije proizvoda. Kada brend umjesto da priča o ljubavi, omogući ljudima ne samo da osjete, nego da i podijele ljubav s drugima, onda to postane velika stvar. Samo takve ideje mogu osvojiti članove žirija Cannes Lions i samo takve ideje mogu osvojiti tu najprestižniju nagradu za koju se bore svi najveći oglašivači i marketinške agencije u svijetu'. izjavio je Darko Bosnar, Art&Innovation Director iz agencije Imago Ogilvy.
433054,431593,429012,428022