Internetska tvrtka koja nudi usporedbe cijena osiguranja u Velikoj Britaniji GoCompare.com ponovo je napravila reklamu koju je gledateljstvo proglasilo najiritantnijom. Čini se da mržnja koju Britanci osjećaju prema opernom pjevaču koji vrti svoj brk dok pjeva ne jenjava
Kao i prošle godine, provedena je anketa na uzorku od 1.000 Britanaca kako bi se saznalo koja ih reklama najviše živcira. I baš kao i prošle godine na samom vrhu liste našao se debeljuškasti 'operni pjevač' Gio Compario koji se pojavljuje u promotivnim materijalima internetske stranice GoCompare
Čak 59 posto Britanaca uzruja se kad se za vrijeme stanki između televizijskih emisija Gio Compario pojavi. No daleko da je džingl GoComparea jedini koji iritira gledatelje.
Pjesmuljak koji prati reklamu internetske stranice Webuyanycar.com mrzi 48 posto ljudi, dok 42 posto ne može smisliti britanskog glumca Billyja Murraya koji reklamira tvrtku Injurylawyers4U.co.uk. Među ostalim reklamama koje Britanci ne podnose našla se i L'Orealova reklama s Cheryl Cole, te reklame tvrtki CashMyGold.com.co.uk, Halifax, Foxy Bingo, Nintendo, Moonpig.com, Moneysupermarket.com i Microsofta
Ako želite vidjeti ostale reklame, samo kliknite na ime bilo koje od gore navedenih tvrtki čiju reklamu želite vidjeti.