Novi londonski trend slijepih sudara s vrećicom na glavi mnoge je osobe natjerao da se usredotoče na osobnost, a ne izgled. Drugim riječima, izgled je postao manje važan pri odabiru partnera
Speed dating s vrećicom na glavi novi je trend koji su smislili autori aplikacije 'Love Flutter', a sve je dio kampanje 'Reci ne plitkosti'. Izazov im je natjerati ljude da biraju osobu s kojom žele izaći na sudar na temelju osobnosti, a ne izgleda, piše britanski Cosmopolitan
Na speed datingu okupilo se 30 parova koji su svi dobili vrećice za izrezanim otvorima za oči i usta. Svima je bilo dozvoljeno da nekako ukrase svoju vrećicu – bilo riječima ili slikama. Mnogi su stavili nešto šaljivo poput:
'Teško je nekoga upoznati u samo dvije minute. Prvi dojam uključuje i izgled, no toga ovdje nije bilo.' Rekla je to jedna od osoba koja je sudjelovala na događaju.
Djevojka koja je također sudjelovala u speed datingu s vrećicom na glavi smatra da su ljudi općenito bili spremniji priznati neke stvari koje inače ne bi rekli. Svi koji su sudjelovali su se složili da su se dobro zabavili.
Organizator događaja David Standen pokušao je podsjetiti ljude da njihova aplikacija za slijepe sudare nije samo površna igra – izgled svakako igra ulogu, no presudan je karakter.
Standenova aplikacija zamućuje lica onih s kime pokušavati izaći i tako tjera korisnike da pročitaju nešto o tim ljudima. Također je zanimljivo vidjeti hoće li se novonastala romansa nastaviti i nakon što korisnici saznaju kako im novi partner izgleda.
'S obzirom na opsesiju selfiejima i sav digitalni narcizam, sve se veće težište stavlja na to kako tko izgleda. Svi želimo privlačnog partnera, naravno, no zapravo stvarno trebamo nekoga s kim se psihološki slažemo', komentirala je psihologinja Andrea Kallias