KAD SE PRODAJE...

Najbizarnije seksi reklame u 2009.

24.12.2009 u 10:01

Bionic
Reading

Seks prodaje sve. Od humanitarnih akcija, preko vegetarijanstva, do mode... Velike grudi, pokoje tangice, zanosne obline - to je sasvim dovoljno. No što je s onim reklamama koje prodaju seks na bizaran, zbunjujući način? I takvih je bilo u 2009.

Sačuvajte svoje grudi

Rak dojke je drugi najčešći tip karcinoma u svijetu, nakon raka pluća, te od njega uglavnom obolijevaju žene starije od 50 godina, a kod žena u dobi između 20 i 49 smatra se najopasnijim oblikom karcinoma. Premda je izlječenje u visokom postotku moguće, od raka dojke je u svijetu 2004. godine umrlo oko 520.000 žena.

Državne zdravstvene službe na različite načine podižu svjesnost žena o nužnosti redovitih pregleda kojima se, naravno, umanjuje rizik od oboljenja. Humanitarna udruga Rethink, koja se bavi edukacijom, istraživanjem i pomoći oboljelima od raka dojke, objavila je ove godine zanimljivu reklamu kojom poziva žene diljem svijeta da 'sačuvaju svoje grudi'. Pa, žene, sačuvajte svoje grudi!



Danica Patrick u lezbijskom striptizu

Vozačica automobilskih utrka američko-srpskog porijekla odglumila je ove godine nesavjesnu ženu za volanom koju zbog brzine zaustavlja seksi policajka. Spot se pretvara u vrući lezbijski striptiz koji, naravno, ne završava očekivano, a sve je to samo reklama za Go Daddy, tvrtku koja omogućuje registraciju internetskih domena i nudi usluge postavljanja web stranica.

Seksi plavuša i crnka u dvominutnom spotu definitivno su garancija za uspjeh. No kakve točno veze ima prebrza vožnja i seksi striptiz, a onda još sve to zajedno s otvaranjem web stranica, pogledajte u videu.



Može li sendvič biti seksi? O, da!

Kako privući kupce i nove klijente u još jedan u nizu više ili manje uspješnih fast food lanaca? Američki lanac restorana Carl's Jr. dosjetio se ubaciti u reklamu jednu od najljepših Indijki, manekenku i glumicu Padmu Lakshmi, a da stvar bude zbilja seksi, lagano razgolićena Padma dobila je zadatak odnositi se prema njihovom sendviču kao prema... sladoledu.

I tako imate prekrasnu i seksi glumicu koja s vidljivim užitkom jede sendvič Carl's Jr., oblizuje se, znoji... Baš kao i svaka lijepa djevojka kad joj u ruke dođe dobar - sendvič!



Najseksi vegetarijanska reklama ikad!

Kako brokulu, šparoge i bundevu učiniti seksipilnim? Jednostavno! Stavite ih u ruke besprijekornih manekenki odjevenih u oskudno donje rublje i haltere te im dozvolite da se igraju s povrćem kako god im padne na pamet.

Tako je to barem PETA osmislila za Super Bowl, no televizijska kuća NBC odbila je emitirati video jer je previše seksi i djevojke su u spotu previše intimne s povrćem. Zabranjeni spot koji je previše seksi? Nekako ne ide s povrćem, ali pogledajte...

Najveći proizvođač kondoma na svijetu može se pohvaliti uvijek originalnim idejama za promociju svojih proizvoda. Napumpane grudi, provokativne seksi manekenke i poze za emitiranje iza 23 sata već su davno ispucali, pa su se zadnjih godina odlučili na sasvim drugačiji pristup reklami.

Ove godine gumice za zaštitu reklamiraju simpatični psi izrađeni od napuhanih kondoma koji uživaju u seksualnom odnosu, a onda i grupnjaku. Kako god žele, u kojoj god pozi, s koliko god njih, oni su uvijek sigurni... Safe sex!

Striptizom protiv ribolova

OK, ova je reklama definitivno zaslužila prvo mjesto na listi najbizarnijih seksi reklama u 2009. godini. Sve počinje tako nevino i zabavno, s neodoljivom plavušom koja zabavlja publiku u striptiz klubu. No scena se potom pretvara u vjerojatno najgori horor koji možete zamisliti. U glavnoj ulozi je fetiš model Ancilla Tilia koja se skinula za Wakker Dier, nizozemsku neprofitnu organizaciju za zaštitu životinja.
 
Tko god je pisao scenarij, znao je da se osim seksa najbolje prodaje šok pa je odlučio ostaviti gledateljstvo bez daha ne samo lijepim grudima i stražnjicom, već i neočekivanim obratom. Kad smo napokon shvatili što je ovom reklamom pjesnik htio reći, zaključili smo da više nikad nećemo jesti ribu. A ni striptizete...