Baterijski sustav najveće gustoće na svijetu tvrtke Rimac Automobili, skupa s upravljačkim sustavima i drugim komponentama - završit će u Koenigsegg Regeri,autu koji od 0 do 400 km/h ubrzava za 20 sekundi
U Koenigseggu su stvorili potpuno novi koncept pogona - Koenigsegg Direct Drive Transmission (skraćeno: KDD), koji omogućuje visoke performanse spajanjem prednosti električnog pogona s Koenigseggovim motorima s unutarnjim sagorjevanjem.
Sustav KDD izumio je Christian von Keonigsegg. Sustav koristi električne motore visoke energetske gustoće i inovativan sustav prijenosa, kojim zamjenjuju klasični mjenjač.
Ovaj postav koristi prednost električnog motora - visoku specifičnu snagu, trenutan odziv na papučicu gasa, maksimalni moment dostupan od nultog okretaja motora i širok raspon snage. Dodatno, omogućuje torque vectoring, regenerativno kočenje i 50 kilometara autonomije na električni pogon.
Baterijski paket tvrtke Rimac automobili može isporučiti 500 kW snage i apsorbirati 150 kW energije kroz regenerativno kočenje. Standardni baterijski paketi s ovim performansama teže preko pola tone.
Kako to Koenigseggu nije prihvatljivo, Rimac Automobili su razvili kompleksni sustav, nazvan Fully Flooded Thermal Management System, i posebno kućište baterijskog paketa. Njihovi baterijski paketi od 9,27 kWh s preko tri tisuće zasebnih dijelova mogu isporučiti 4,35 kW energije po kilogramu, a teže 115 kilograma i zauzimaju 67 litara volumena.
Isporučuju 1.500 KS kombinirane snage električnog i benzinskog motora, 2.000 Nm momenta, ubrzanje od 0 do 400 kilometara na sat za 20 sekundi i 88 kg dodatne mase u usporedbi s klasničnim pogonom sa sedmobrzinskim DTC mjenjačem.
Regera će biti proizvedena u 80 primjeraka u Koenigseggovoj tvornici.