Nova Alfa bez imalo rezerve cilja na Bavarce - a posebno na BMW-ov M3 s modelom Giulia Quadrifoglio. Zvuči smiješno? V6 s turbopunjačem od 510KS veselo se vrti i puca, a automobil uz omjer mase i snage 'niži od 3kg/KS' možda nekom i neće reći cijelu priču. Stvar zapravo zvuči opako dobro
Do stotke Alfa Giulia s motorom inspiriranim Ferrarijevim uradcima ubrzava za svega 3,9 sekundi, no to je tek dio priče za top model u ponudi. Držanje ceste bi trebalo biti izvrsno - barem na papiru, jer proizvođač navodi raspodjelu mase 50/50 sprijeda i straga, uz poseban ovjes te upravljivost zahvaljujući tehnologijama iz modela 4C. Tu je i posebno razvijeni računalni sustav - Chassis Domain Control. Prednji dio automobila krasi i automatski pokretni spojler kako bi aerodinamika vozila ostala izvrsna na višim brzinama.
Dizajn je prema nekima (pre)konzervativan, no i dalje 'pali', i još uvijek je prepoznatljiv. 'Giulia ujedinjuje tri suštinske značajke talijanskog dizajna, osjećaj za proporcije, jednostavnost i visoku kvalitetu površina', stoji u priopćenju.
Naravno, Giulia će stići i u 'pitomijim' izdanjima, no za sada nema govora o cijenama i ponudi. Sve modele će krasiti i novi Alfa Romeo logo, koji se opet vodi dugom tradicijom proizvođača.