Trend minijaturizacije motora uz pripadajuće turbopunjače je jasan. Nije ga izbjegao ni Porsche, koji će legendardne modele 911 Carrera i Carrera S opremiti trolitrenim motorima s po dva turbopunjača. Carrera će razvijati ukupno 20KS više (370KS), baš kao i Carrera S (420KS)
Ubrzanje do stotke sa Sport Chrono verzijom i prijenosom s dvije spojke se očekuje za svega 3,7 sekundi, što nije u polju Porschea 911 Turbo, ali je dovoljno blizu. Lako je za pogoditi, novi modeli će premijeru imati na Frankfurt Motor Showu, a prema nekim ljubiteljima branda označavaju kraj jedne ere.
Snaga motora je povećana, no što to znači u praksi? Porsche tvrdi da je na Nürburgringu postignut rezultat čak deset sekundi bolji od prethodnog pa ljubitelji performansi ne bi trebali biti razočarani, iako već ima onih razočaranih time što više neće biti 'atmosferaca'.
Svi Carrera modeli će u standardnoj opremi stići sa ručnim mjenjačem uz sedam stupnjeva prijenosa, a proizvođač navodi i kako je pored povećanja snage povećana i učinkovitost za 12 posto. Nažalost, povećana će biti i cijena. Više detalja je moguće pronaći u objavi za medije.