Kupovina automobila je praktički već desetljećima ista procedura. Potencijalni kupci listaju papirnate kataloge, gledaju fotografije i eventualno imaju pristup kakvom rudimentarnom '3D' konfiguratoru na webu te naposljetku odluče posjetiti salon - samo da bi vidjeli da njihovog odabranog limenog ljubimca ne mogu niti vidjeti u stvarnosti. Volvo i Microsoft bi to iskustvo mogli okrenuti naglavačke zahvaljujući HoloLens gadgetu, a to nije sve...
Volvo Cars i Microsoft su odlučili postati partneri na još jednom projektu, ovaj put vezanom za istraživanje budućnosti iskustva kupovine automobila. Od pretrage za informacijama pa sve do prilagodbe i pregleda vozila, stvari bi uskoro mogle biti kudikamo interaktivnije i 'stvarnije'. 'Ljudi i ljudski pristup je srce cijele priče', poručuju iz obje kompanije.
'Zamislite potrošačko iskustvo u kojem odlaskom u salon možete vidjeti bilo koju moguću varijantu vozila, iznutra i izvana. S mogućnostima HoloLens prikaza 'hologramima', možemo potpuno otvoriti vozilo, pogledati pogonski sustav, okvir, materijale...Zamislite pregled vozila kakvog ste vi prilagodili sebi i svojim potrebama i u stvarnoj veličini (...) Zamislite da tako konfigurirano vozilo vidite u tri dimenzije projicirano u vlastitoj garaži mnogo vremena prije nego je fizičko vozilo uopće krenulo u proizvodnju i put k vama', piše Microsoft o novom iskustvu kupovine.
Pored toga (ili možda radije bitniji dio partnerstva), Volvo i IT div iz Redmonda će raditi na tehnologijama vezanim uz autonomne automobile. 'Tehnologija je ono što će izmijeniti perspektivu o autonomnim vozilima, povezivosti, ali i iskustvu kupovine automobila. Vjerujemo kako će se ovo odviti na prirodan način, kako tehnološki svijet i svijet industrije automobila postanu sve bližima u ovom putu', rekao je za CNBCBjörn Annwall, viši potpredsjednik marketinga, prodaje i usluga u Volvo Cars.
Annwall je dodao kako će potrošači vrlo brzo imati priliku u salonima vidjeti svoj auto iz snova na način kakav to do sada uopće nije bilo moguće. Štoviše, u Volvu stvari ne žele ostaviti samo na dizajnu vozila, već preko HoloLensa objašnjavati i brojne sigurnosne značajke svojih vozila po kojima su itekako poznati u svijetu.
Iz cijele priče je također jasno da Volvo i Microsoft nisu otkrili sve detalje partnerstva te da će zanimljivog materijala itekako biti u mjesecima i godinama koje slijede.
Posebno je zanimljivo kako su u Redmondu odlučili iskoristiti HoloLens za mnogo više od 'zabavnog' projekta. Komercijalnim partnerima NASA JPL, Trimble, Cleveland Clinic i mnogim drugima tako se sada priključio i Volvo - možda ne toliko za industrijsku primjenu, no svakako za stvar koja bi potrošačima mogla dovesti novu dimenziju pri kupovini automobila.