Njemačkom tijelu zaduženom za promet Volkswagen je nedavno poslao detalje vezane uz zakrpu za četverocilindrične dizelaše za koje se otkrilo da varaju na eko-testovima. VW je na milijune vozila diljem svijeta instalirao posebne sustave namijenjene upravo varanju, a novim korakom pokušavaju smanjiti štetu - barem u Europi
Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) je Volkswagenu dao rok do konca mjeseca da im prezentira rješenje za vozila koja tehnički ilegalno prometuju cestama - ali ne krivnjom njihovih vozača. Posrijedi su 1,2-litreni, 1,6-litreni i 2,0-litreni dizelaši, a za svakog od njih će trebati posebna preinaka.
Na žalost, preinake nisu samo softverske prirode. 1,6-litreni dizelaši će trebati i softversku nadogradnju i zamjenu malog plastičnog filtera. Zamjena softvera ispravnim će za svako vozilo trebati oko pola sata, a vozila kojima valja izmijeniti i filter trebat će oko sat vremena u servisu.
Da stvar bude gora, ovim se neće popraviti više od 11 milijuna problematičnih vozila diljem svijeta, jer ova vrsta 'zakrpe' vrijedi tek za Europljane. No, i oni će morati pričekati početak sljedeće godine kako bi svoje limene ljubimce odnijeli na servis. Cijeli proces bi za VW mogao trajati i više od godinu dana.