2015. godina je bila bogata novim modelima, a u Euro NCAP-u su imali pune ruke posla testirajući ih. Iz godine u godinu, testovi su sve rigorozniji i sve je teže osvojiti pet zvjezdica za sigurnost. Mnoga vozila koja su ranije osvajala po pet zvjezdica danas takve rezultate ne bi mogli ponoviti, no sve ide u korist putnika i njihove sigurnosti
Krunu najsigurnijeg vozila uopće po pitanju sigurnosti prema Euro NCAP testovima sada nosi Volvo XC90. Ova prejanica švedskog proizvođača odnijela je nevjerojatnih 97 posto za zaštitu odraslih u vozilu te maksimalnih 100 posto za integrirane sigurnosne tehnologije. Ovakav rezultat s jedne strane ne čudi, s obzirom na to kakve je opake testove prošao prije izlaska na tržište. Naravno, s obzirom na opći rezultat pri testiranju sigurnosti, Volvo XC90 postao je i najsigurnijim velikim vozilom iz SUV kategorije.
Kad je riječ o manjim SUV modelima, Mercedes-Benzov GLC odnio je najviše ocjene, uz zaštitu odraslih od 95% te 71% za integrirane sigurnosne tehnologije.
U kategoriji većih obiteljskih vozila, Jaguar XE i Toyota Avensis su u konačnici imali vrlo bliske rezultate, iako je prevagu za Jaguar donijela činjenica da su sigurnosni paketi standardni dio ponude.
Iznenađenje u kategoriji manjih obiteljskih vozila je svakako postao Infiniti Q30. Ovaj premium kompaktni automobil osvojio je krunu izvrsnim rezultatima na testu, kao i činjenici da je proizvođač integrirao aktivni poklopac motora za zaštitu pješaka.
U tzv. 'supermini' kategoriji, opet se našao dvojac sličnih rezultata na testiranjima. Posrijedi su Honda Jazz i Suzuki Vitara. Jazz je pak odnio prvo mjesto zahvaljujući Hondinoj strategiji razvoja naprednih sigurnosnih sustava.
Volkswagen Touran je proglašen najsigurnijim manjim monovolumenom, dok je Ford Galaxy/S-MAX tek za mrvicu ostvario bolji rezultat od Renaulta Espace u kategoriji velikih monovolumena.
Zanimljivo je kako niti jedan od testiranih vozila iz roadster kategorije nije osvojio pet zvjezdica za sigurnost. Najbolji rezultat od četiri zvjezdice ostvarila je Mazda MX-5
Euro NCAP piše kako u 2016. godini slijedi niz novih izazova. To se posebno tiče ocjenjivanja AEB sustava za pješake - autonomnih sustava hitnog kočenja (Autonomous Emergency Braking). Dio vozila testiranih u 2015. godini već sada implementira tu sigurnosnu značajku, no ljestvica je ponovno podignuta razinu iznad.