Tek što se počelo 'šuškati' o novom (SUV) izdanju VW-ovog modela Polo, na sajmu automobila u Ženevi ove godine stiglo je iznenađenje u obliku koncepta T-Cross Breeze. Posrijedi je definitivno (pred)pregled onoga što VW sprema za konkuriranje modelima Nissan Juke, Renault Captur i Mazda CX-3. Atraktivnosti pomaže i činjenica da je ovaj koncept iz VW-ovih radionica svjetlo dana ugledao u kabrio-izdanju
Linije i detalji definitivno podsjećaju na procureni materijal koji bi trebao činiti novi Polo SUV (ili kako ga god već u VW-u odluče nazvati). T-Cross Breeze slijedi rast dimenzija koje slijedi izrada na MQB platformi pa je i ovaj koncept kakvih devet centimetara duži po pitanju međuosovinskog razmaka od postojeće Polo ponude.
Dimenzije koncepta bi se uredno mogle preslikati i na proizvodnu verziju vozila, koje i dalje ostaje vrlo kompaktnih dimenzija (tek nešto preko četiri metra dužine). Štoviše, koncept mjeri 4.133 milimetra, što je svega dva milimetra kraće od Nissana Juke.
Ono gdje se stvari u konceptu prikazuju mišićavim je pak njegova širina od čak 1,8 metara - više i od trenutnog izdanja VW modela Golf. Pored dizajna u serijsku izvedbu vozila mogla bi se preslikati i motorizacija. Sljedeći Polo krasit će 1,0-litreni trocilindraš uparen s turbopunjačem za kakvih 110KS. Izgledno je da VW-ov 'baby SUV' pogon na četiri kotača neće imati niti kao opciju. U konceptnom pregledu je spomenuti motor uparen s automatskim prijenosom s dvije spojke i ukupno sedam stupnjeva prijenosa.
Masa T-Cross Breeze modela je 1.250 kilograma, a do stotke stiže za kakvih 10,3 sekundi. S koncepta bi se mogli prenijeti i brojni drugi 'šminkerski' elemeti poput ukrasnih letvica u 'fluo' bojama, ali i brdo tehnologija, no ostaje za vidjeti je li ovaj proizvođač spreman za 'razigraniju' ponudu u postojećem konzervativnom okruženju. Vrijeme je za VW-ovu gamu vozila na velika vrata stignu površine i zasloni osjetljivi na dodir, no šanse su da će se to u ponudi naći tek kod skupljih izdanja vozila.