Renault je na sajmu automobila u Ženevi otkrio potpuno novu generaciju svog popularnog monovolumena Scenic. Novitet uzima mnogo toga s koncepta R-Space pa budući kupci mogu računati i s golemim 20-inčnim kotačima u standardnoj opremi na svim modelima
Renault je svojevremeno napravio pravu revoluciju u svijetu obiteljskih automobila, a novim modelom Scenica nada se kako će se potrošači ponovno zaljubiti u inovacije koje to vozilo pruža. Renault Scenic nove generacije koji će se u prodaji naći kasnije ove godine definitivno nastavlja raniji put po pitanju modularnosti, no kad je riječ o dizajnu, stvari su kudikamo agresivnije i razigranije no ranije.
Dizajner Laurens van den Acker je uistinu ponosan na linije novog vozila. Dok 20-inčni kotači vozilo čine vizualno atraktivnijim, imaju ulogu i u potrošnji te aerodinamici vozila. U odnosu na trenutni Scenic 3, novi Scenic je narastao u gotovo svim dimenzijama. Međuosovinski razmak je povećan za 32mm na ukupno 2.734mm, od poda je povišen za dodatnih 40mm za ukupnih 170mm, a i visina vozila je povećana za 13mm na ukupno 1.653 milimetra.
Kotači su kod ovog novog modela pomaknuti gotovo maksimalno prema prednjem i stražnjem kraju vozila, ostavljajući mnoštvo mjesta za 'igranje' dizajnera u unutrašnjosti i pri tom pružajući vrlo agresivan, gotovo sportski izgled vozila. Prednji dio novog Scenica krase LED PURE VISION svjetlosni snopovi, dok Edge Light tehnologija donosi 3D efekt stražnjim svjetlima.
Kako neki već pišu, u dizajnerskom smislu novi Scenic komotno može postati dio svijeta SUV-crossover vozila, a ne tek 'obični obiteljski monovolumen'. Van den Acker navodi kako je cilj bio napraviti 'monovolumen koji je moderan i seksi, no uz prenošenje modularnosti po kojoj su prethodni modeli postali popularni'.
Unutrašnjost vozila je slična novijim Renaultovim vozilima, posebno po pitanju instrument ploče. Njen središnji dio zauzima 8,7-inčni zaslon osjetljiv na dodir i uz R-Link 2 tehnologiju. U Renaultu žele da se maksimalno opremljeni modeli mogu mjeriti s onim što pružaju BMW i Mercedes. Tome svjedoče i luksuzni detalji ambijentalnog LED osvjetljenja u unutrašnjosti kojeg je moguće prilagoditi, ali i dodatne kontrole na potpuno digitalnoj instrument ploči te HUD (Head-Up Display) u boji.
Pored brojnih pretinaca i automatiziranog obaranja sjedala straga za više prtljažnog prostora, budući kupci Scenica će moći odabrati i iznimno kvalitetno BOSE ozvučenje, koje će činiti ukupno 11 zvučnika.
Što se motorizacije tiče, ona će biti vrlo slična ponudi u modelu Megane. Motori dCi 95 te dCi 130 će serijski stići s ručnim mjenjačima, dok će srednji dCi 110 imati automatski prijenos kao opciju. Najsnažniji dizelaš dCi 160 će stići isključivo s automatikom. Dva benzinca, TCe 115 i TCe 130 će također stići s ručnim mjenjačima. Valja napomenuti da bi Renault trebao otkriti i hibridni dizelsko-električni model kojem će osnovu činiti dCi 110 prije kraja godine.
Službenog govora o cijeni za sada nema, no očekuje se da će nova linija biti nešto skuplja od postojeće.