Alfa je lani vrlo ugodno iznenadila predstavljanjem novog modela, Giulia Quadrifoglio. Ovim opakim uratkom ciljali su na BMW-ovu seriju M3 i slične sportaše, no izdanje za obične smrtnike je izostalo. Sada su poznati i detalji 'običnog' izdanja Giulije
I dok Quadrifoglio koristi V6 s turbopunjačem, zahvaljujući čemu razvija opakih 510KS, Giulia je kudikamo pitomiji limuzinski uradak. U usporedbi s opakim sportskim izdanjem, Giulia je namijenjena širem tržištu, što je vidljivo i u dizajnu.
Nestali su opaki detalji namijenjeni protoku zraka, sportski auspuh, spojleri i brojni drugih detalji. Međutim, to ne znači da Giulia i dalje nema vrlo agresivnu 'njušku', čemu svakako pomaže dizajn svjetlosnog sklopa sprijeda i straga, te za Alfu karakterističan nos vozila.
Giulia bi trebala biti dostupna s 2,2-litrenim dizelskim motorom od 148 ili 178KS, kao i 2,0-litrenim benzincem koji razvija 197KS. Naravno, tu je i opaki 2,9-litreni V6 iz modela Quadrifoglio. U opcijama će biti pogon na stražnje kotače ili na sve kotače.
2,2-litreni JTDM-2 dizelaš od 180KS je dostupan i u ECO izdanju, čime se emisije štetnih plinova režu na manje od 100g/km. Performanse ipak ne pate, jer i dalje govorimo o izvrsnih 450Nm okretnog momenta - više no dovoljno da putnike 'zalijepi' uz sjedišta pri ubrzanju. Ovaj dizelski motor te izdanje od 148KS su dostupni uz ručni mjenjač sa šest stupnjeva prijenosa, ili uz automatiku (osam stupnjeva prijenosa). Turbobenzinac je dostupan isključivo s automatikom.
Alfa Romeo napominje kako su svi modeli masom raspoređeni na 50/50 uz napredni ovjes, što nije rezervirano samo za vrhunski model Quadrifoglio. Početna cijena modela Giulia bi trebala biti oko oko 285 tisuća kuna, čime Alfa cilja na publiku koja u nišanu ima BMW i Audi.