Njemački proizvođač kojem je ugled okaljan 'dieselgateom' radi sve kako bi se vratio u svijet 'zeleni(ji)h' proizvođača. Tome bi mogao pomoći i novi benzinski motor, poznat pod kodnim imenom EA211 TSI Evo. Posrijedi je svojevrsna izvedenica postojećeg 1.4 TSI motora, nadograđena brojnim tehnološkim dodacima koji osiguravaju nižu potrošnju uz bolje performanse
Ranije ove godine bilo je riječi o tom kako VW planira otkriti dva potpuno nova 1.5-litrena motora, a sada su napokon poznati i neki tehnički detalji van svijeta glasina. EA211 TSI Evo je četverocilindraš koji koristi VGT (Variable-Geometry Turbocharger), tehnologiju poznatu tek iz mnogo skupljih strojeva, poput novih Porschea 718 i 911 Turbo. Tu je naravno i ACT (Active Cylinder Technology) za deaktivaciju cilindara kada su nepotrebni, što rezultira uštedom goriva.
U odnosu na 1.4 TSI (125KS), novi 1,5-litreni motor donosi 10 posto nižu potrošnju goriva, no i bolje performanse u svakom smislu. Iako u osnovnoj verziji donosi tek 3KS više (128KS), pruža 200Nm okretnog momenta već od svega 1.300 okretaja. VW za sada nije otkrio detalje o okretnom momentu za izdanje motora koje razvija 148KS. Zgodan podatak je i impresivan kompersijski omjer od 12,5:1.
Volkswagen planira i izdanje tog 1,5-litrenog motora koje razvija solidnih 174KS uz 300Nm okretnog momenta, no nije poznato kada će taj motor ugledati svjetlo dana.
Bilo kako bilo, novi 1,5-litreni motori bi trebali zadovoljavati još strože pravilnike o emisijama štetnih plinova, koji na snagu stupaju 2020. godine. Prvo vozilo koje će donijeti 1,5-litreni TSI motor bit će Golf 'sedmica' zategnutih bora, koja se očekuje do konca ove godine. Golf osme generacije se očekuje tek 2018. godine.