Nakon što je AMG GT predstavljen u R izvedbi, sada je tu kabriolet. ‘Obična’ i C, izvedba s proširenom karoserijom, uvjerljivo najljepši AMG GT do danas.
Monstruozno zelena boja s AMG-a GT R još se nije ni osušila, a Mercedes je već otišao korak dalje s topless izvedbom. Odnosno, dvije - ‘normalnim’ AMG GT Roadsterom i C, jačom i ekskluzivnijom. AMG GT C Roadster je zapravo blizu tome da bude AMG GT R, samo bez tvrdog krova. Onaj platneni je tu, a spušta se i diže za 11 sekundi do brzine od 50 km/h pritiskom na tipku. Do brzine od 100 km/h iz mirovanja AMG GT C Roadster stigne za 3,7 sekundi, a kazaljka brzinomjera staje na 317 km/h. Sve to je moguće zahvaljujući četverolitrenom V8 biturbo motoru koji razvija 557 konja i 680 Nm okretnog momenta.
Najveće razlike straga
Za 166o kilograma težak automobil sasvim dovoljno. Snaga se na stražnje kotače prenosi putem AMG Speedshift DTC mjenjača sa sedam stupnjeva prijenosa koji, između ostalog ima i Race mod, rezerviran samo za AMG GT C Roadster. Naravno, mod rada mjenjača kontrolira i odaziv na gas, tvroću amortizera i druge parametre; a na gumb se kontrolira i način rada ispušnog sustava. Ovjes je aktivan sa adaptivnim podesivim amortizerima, stražnji samoblokirajući diferencijal s ograničenim proklizavanjem kontroliran je elektronski, a aktivna kontrola stražnje osovine donosi zakretanje stražnjih kotača u suprotnom smjeru od prednjih do brzina od 100 kilometara na sat. Straga je i vizualna razlika, AMG GT C Roadster od običnog je Roadstera širi za 57 milimetara jer je karoserija morala ‘sakriti’ širi stražnji trag kotača i gume.
Ono što je zajedničko i jednoj i drugoj verziji Roadstera je spojler integiran u poklopac prtljažnika, sve drugo je kod slabije verzije u kojoj V8 motor razvija 476 konja snage i 630 Nm okretnog momenta slabije. Stražnji diferencijal je također samoblokirajući s mogućnosću ograničenog proklizavanja, ali mehanički, manje su gume i kočnice a i ovjes je klasičan. Performanse su također nešto skromnije, maksimalna brzina je 302 km/h, a za ubrzanje s mjesta do stotke potrebne su četiri sekunde. Koliko će biti potrebno za kupnju? Okvirne procjene govore da bi GT C Roadster mogao stajati oko 160.000 eura, dok bi AMG GT Roadster trebao biti cca 20.000-25.000 eura jeftiniji. AMG GT gama zasad ima pet modela, a bude li Mercedes slijedio niz, AMG GT Roadster pojaviti će se i u R izvedbi kroz dvije godine. Oba automobila premijeru će imati na salonu automobila u Parizu.