E klasa All-Terrain svojim karakteristikama cilja na kupce Audi A6 Allroada i novog Volva V90 Cross Country
Karavani s višim odstojanjem od poda među najboljim su automobilima za svaki dan dostupni na tržištu, a sjajni su i vikendom, kad poželite otići u prirodu. Novom E-klasom All-Terrain i Mercedes je pokazao da želi dio dosad mu nedostupnog tržišnog kolača.
Za razliku od standardnog E karavana All-Terrain izvedba 29 milimetara je viša. Od toga 14 milimetara otpada na podešavanje zračnog ovjesa koji je dio serijske opreme, a 15 milimetara na deblje gume.
Ovisno o modu vožnje zračni ovjes ima tri nivoa - standardni za vožnju po cesti pa do 35 milimetara više. Neovisno o njemu dodatnih 20 milimetara visine automobila za nešto izazovnije terene moguće je dobiti pritiskom na prekidač na središnjoj konzoli, ali samo dok se E klasa All-Terrain kreće brzinom do 35 kilometara na sat. Ukupno odstojanje od tla može varirati od 121 do 156 milimetara. Vizualno su svi standardni elementi za ovakav tip vozila ovdje - od plastičnih blatobrana preko zaštite podvozja do nešto izraženije rešetke hladnjaka.
Zasad samo jedan motor
Iznutra su neki elementi izrađeni od aluminija i karbona, a bogata oprema je bazirana na Avantgarde paketu. Naravno, pogon je na sve kotače 4Matic, a mjenjač automatski 9Gtronic s devet stupnjeva prijenosa. Zasad jedini dostupan motor je četverocilindraš obujma dvije litre, oznake 220 d koji razvija 194 KS i 400 Nm okretnog momenta. Do kraja godine u ponudu će ući i model sa šestocilindarskim turbodizelašem.
Mali hommage pravim terencima koji se može naći u E All-Terrainu je prikaz kuta upravljača, prilaznog i odlaznog kuta te kompas, kao i pozicija zračnog ovjesa. Mercedes E klase All-Terrain tvrtka će predstaviti na svom štandu na salonu automobila u Parizu. Osim njega, posjetitelji će još moći vidjeti i AMG GT C Roadster te AMG GT Roadster, kao i GLC Coupe, također u AMG izdanju