Novi koncept Bugattijevih salona automobila dobio je nagradu Njemačkog vijeća za dizajn u kategoriji ‘Arhitektura’
Uz novi model Chiron Bugatti je odlučio redizajnirati i svoje salone, a to su odradili zajedno sa arhitektonskim studijem Braunwagner GmbH iz Aachena.
Cilj je bio kupcima u salonima pružiti isto ono iskustvo koje dobiju prilikom posjeta sjedištu tvrtke u Molsheimu u Francuskoj.
Sam dizajn je modularan te se može prilagođavati salonu i njegovom rasporedu, jer su Bugattijevi saloni veličine od samo 60 pa sve do 240 metara četvornih.
Naravno, luksuz je na vrhunskoj razini, a sva tehnologija kojom kupac bira opcije na automobilu te ekranima oko njega kontrolira se pomoću tableta.
Deset salona već je prošlo kompletan redizajn, sad su ostala 24 na redu.
Redizajnirani su New York, Miami, Tokyo, Leusden, Minhen, Frankfurt, Dusseldorf, London, Monaco i Brisel, dok su do kraja ove godine na redu dva salona u Švicarskoj - Zurich i Gstaad.