Veći model Lamborghinija odsad je snažniji te s dorađenom aerodinamikom, kao i ovjesom, upravljanjem na sva četiri kotača i podrškom za Apple CarPlay
Lamborghini je doradio Aventador, prvi put predstavljen tržištu 2011. godine.
On se odsad može naručiti s oznakom S, dakle riječ je o poboljšanjima kao kod iPhonea - S je ista generacija, samo usavršena.
Posebno se radilo na aerodinamici, tako da novi stražnji difuzor ima agresivnije dizajniran nos te usis zraka.
Osim aerodinamično motiviranog redizajna, dorađen je ovjes koji straga ima nove opruge, a uveden je i sustav upravljanja na sve kotače, s tim da se stražnji pri manjim brzinama zakreću suprotno od prednjih, dok ih pri većim brzinama prate, kao što je to norma kod ovakvih sustava.
Sve to zajedno na podlogu putem pogona na sve kotače prenosi 40 konja više iz 6,5-litrenog motora V12 koji se vrti do 8500 okretaja u minuti
Uz 740 konja, tu je 690 Nm okretnog momenta, a atmosferski motor V12 ispušta zvuk kroz novo razvijeni ispuh, 20 posto lakši od prethodnika.
Za novi Aventador S Pirelli je posebno razvio novi model guma P Zero. U interijeru je najveća novost TFT displej koji omogućava podešenje sustava automobila, a tu je i podrška za Apple CarPlay.
Sve to zajedno u Europi prije bilo kakvih davanja ima preporučenu cijenu od 281.555 eura. Kao što je standard, dorade će nakon kupe izvedbe dobiti i roadster te izvedba Superveloce.