Optimalna situacija za zdravlje vašeg vozila je da ne vozite s manje od polupunog spremnika goriva kako ne bi oštetili motor, naročito ako imate stariji automobil
Jedna od stvari koje bi prilikom vožnje svakako trebalo izbjegavati jest vožnja s malo goriva u spremniku goriva. Odnosno, rezervoar goriva nikad ne bi trebao biti prazan više od polovice svoga kapaciteta jer tako čuvate zdravlje motora svog vozila. Kada je rezervoar goriva većim dijelom svoga volumena prazan u njemu se kondenzira voda zbog razlike u temperaturama.
Ovlašteni sudski vještak za vozila i promet Goran Husinec navodi kako on štetno djeluje i na benzince i na dizelaše. “Voda u sustavu ubrizgavanja goriva je jedan od najvećih neprijatelja vašeg motora jer izaziva prijevremenu koroziju sustava za ubrizgavanje te probleme u radu motora. Navedeno je najopasnije u prijelaznim vremenskim periodima kada su kao primjerice sada noćne temperature ispod ništice a dnevne i preko desetak stupnjeva Celzijusa. Najveća opasnost su rezervoari velikih automobila koji imaju zapreminu i po 100 litara. To su velike ‘prazne bačve’ pune vodenog kondenzata.”, kaže Husinec.
Dodaje kako je problem još izraženiji kod starijih vozila jer su njihovi spremnici napravljeni od lima, za razliku od plastičnih kakve imaju moderni automobili. ‘Lim zbog navedenog korodira te se hrđa miješa s gorivom. To vrlo često dovodi do kvara Bosch pumpe pri čemu nerijetko vozilo stane u prometu baš u trenutku kada se vozi većim brzinama pri čemu je velik protok goriva kroz sustav ubrizgavanja. Ovu pojavu mehaničari u žargonu mehaničari zovu "studentski sindrom" jer studenti zbog neimaštine obično voze svoje automobile na rezervi. Navedeno se još događa vrlo često na vozilima koja se sezonski upotrebljavaju kao što su kamperi i radni strojevi.’, izjavio je Husinec.