NOVO, A STARO

Swen Vincke: 'Multiplayer u klasičnom RPG-u može biti drukčiji'

30.04.2016 u 09:15

Bionic
Reading

Kreator Divinityja i šef Larian Studiosa na Reboot Developu u Splitu govorio je o zanimljivim posljedicama međusobne interakcije likova u klasičnom RPG-u na poteze

Drugi nastavak Divinity: Original Sina prije svega bit će prepoznatljiv po zanimljivoj implementaciji igre za više igrača, gdje posljedice završavanja ‘questa’ utječu na dostupne questove za ostale likove.

To, očekivano, daje dodatnu razinu složenom dizajnu koji se nalazi iza svijeta koji ‘reagira’ na igračeve postupke, stvarajući opcije za ostatak sudionika u priči.

To je ostvareno složenim mapama, odnosno nivoima koji funkcioniraju u sklopu kompetitivnog multiplayera u kojem svaki igrač ima svoj zasebni plan.

Konačni proizvod je igra u kojoj svaka promjena u svijetu utječe na sve igrače, nevezano uz činjenicu tko ju je, na kraju krajeva, uzrokovao.

Glavni alat? Manjak ‘side questova’ i povećani broj konkretnih zadataka koji utječu na priču, ali ne onemogućuju pojednim igračima da igru ‘nastave’ u svojem smijeru. Komplicirano? Da… ali morate priznati - ideja je više nego sjajna!

Vinckeov Larian užurbano radi na drugom nastavku Divinityja koji je, kao i prethodnik, uspješno financiran preko Kickstartera te donosi fantastičnu premisu old school RPG-a u moderno doba, gdje takva vrsta multiplayera može savršeno funkcionirati.