1. srpnja je u Kanadi na snagu stupio zakon vezan za spam poruke, koje su postale noćnom morom korisnika e-mail servisa. Prema novom zakonu, pošiljatelji poruka putem e-maila, društvenih medija i tekstova moraju izričito ili podrazumijevano dopuštenje primatelja. Za posljedicu, tjednima prije stupanja zakona na snagu, Kanađani su opet bili zatrpani porukama - kojima se tražilo njihovo dopuštenje za dalje primanje takvih oglasa
Stručnjaci, a posebn oni iz marketinškog segmenta nisu pretjerano oduševljeni ovim potezom. Čak i neki odvjetnici istaknutih kuća smatraju da slanje komercijalnih poruka sada postaje teže od problema koji je postojao ranije.
Kanada je zakon donijela još lani, no tek od 1. srpnja je počela njegova primjena. Financijske posljedice za prekršitelje su nevjerojatno visoke, a kreću se od milijun dolara za pojedince i 10 milijuna dolara za kompanije. Štoviše, vlada navodi da se zakon ne tiče samo Kanađana, već i onih koji su van zemlje.
Dok mnogi sada strahuju od posljedica slanja reklamne pošte, zakon je ipak nešto umjereniji od onoga što bi se dalo naslutiti. U slučaju da je primatelj kakve reklamne e-pošte kupio nešto od kompanije u pitanju u proteklih dvije godine, ili tek pokazao zanimanje za tu kompaniju unutar perioda od pola godine, smatra se kako je dopuštenje slanja takvog materijala zapravo uz implicitno dopuštenje. Više o svemu je moguće pronaći na izvornom linku, a tek ostaje za vidjeti hoće li se s ovim (barem djelomično) riješiti istinski problem spama