Kineska kompanija Huawei Technologies je objavila kako im je isporuka mobilnih uređaja narasla za 26 posto u odnosu na isto razdoblje lani, a posebno visok rast su doživjeli uređaji iz najvišeg segmenta uređaja, kojim dominiraju Apple i Samsung. To je posebno neobično s obzirom da fokus brojnih kompanija (pa i Samsunga) počinje padati na tržišta u razvoju i jeftinije modele
Reuters izvještava kako su u kvartalu koji je završio 30. rujna, u Huaweiju isporučili 16,8 milijuna pametnih telefona globalno te su postali treći najveći isporučitelj nakon Applea i Samsunga. Posebno bitna stavka je rast uređaja iz srednjeg i visokog segmenta, kojih je isporučeno dvostruko više no lani.
Posebno značajan uspjeh kompanija je polučila, opet iznenađujuće, na inozemnim tržištima. Baš poput kompanija ZTE i Lenovo, Huawei je možda najpoznatiji po jeftinim uređajima na tržištima u razvoju, a ne po uređajima iz visokog segmenta koji se prodaju na razvijenim tržištima. Situacija se po svemu sudeći mijenja, iako je najviše problema s penetracijom Huawei doživio u SAD-u
Za 2015. godinu kompanija stoga namjerava uvećati marketinški budžet za 30 posto. U prva tri kvartala ove godine, isporučili su 51 milijun pametnih telefona, što se čini dalekim u odnosu na projekcije od 80 milijuna do kraja godine. Ipak, valja imati na umu da se bliži blagdanska sezona, u kojoj sve IT kompanije obično imaju nagli skok u prodaji. Huawei očekuje da će prodaja u posljednjem kvartalu narasti za čak 80 posto.