Trećina potrošača koji su kupili prvu generaciju nosivih gadgeta se odlučila na prestanak korištenja u roku od pola godine, prema istraživanju koje je objavio The Guardian. Iako se procjenjuje da će tržište nosivih gadgeta eksplodirati, na pravi smisao i zanimanje potrošača još će se morati pričekati. Možda najporazniji podatak je to da pametni ručni satovi čine svega 11 posto tog tržišta
Za sada ništa od masovnog tržišta, pokazalo je istraživanje kompanije GfK koje prenosi The Guardian. U tekućoj godini je u UK isporučeno 420 tisuća jedinica nosivih gadgeta ukupne vrijednosti preko 50 milijuna funti, no čak 40 posto tih uređaja čine fitness gadgeti.
Najveća prepreka je, bez većeg iznenađenja, cijena. Istovremeno polovina svih ispitanika bi radije nabavila nosivi gadget od tehnoloških kompanija, nego od kompanija u modnoj i sportskoj kategoriji. Pred svim proizvođačima postoji problem napuštanja uređaja nakon kupovine. Korisnici nakon nekog vremena jednostavno odustanu od takvih pomagala jer ne vide dugoročnu korist u njima. Naravno, u nekim od slučajeva zanimanje nije postojalo ni na prvom mjestu, jer su potrošači takve dodatke dobili uz kupovinu pametnog telefona.
Za pametne ručne satove je još jako rano, jer čine svega 11 posto tržišta nosivih gadgeta. Na te uređaje se još uvijek gleda kao na dodatke za 'geekove', jer jednostavno nemaju jasnu funkciju - što nije zaustavilo proizvođače u naletu na tržište.