TRI GODINE HIBERNACIJE

Gle čuda, Josipović se probudio na Twitteru

03.11.2014 u 12:52

Bionic
Reading

Posljednji put obraćanje Ive Josipovića na društvenom mreži Twitter doživjeli smo kada je krajem travnja 2011. godine svim vjernicima čestitao Uskrs. Josipović, točnije svita koja se brine o njegovim profilima na društvenim mrežama, odlučio je oživjeti predsjednika na Twitteru, prigodno ususret predsjedničkim izborima

Nastavlja se uobičajena praksa domaćih političkih snaga. Tijekom bilo kakvih kampanja, bilo za lokalne ili opće izbore, predsjedničku poziciju ili sakupljanje potpisa za referendume, uključene stranke izuzetno su aktivne na društvenim mrežama. Izbori prođu te sa sobom odnesu i aktivnost političara na društvenim mrežama.

Izgleda da je Ivo Josipović odlučio iskoristiti i moć oko 100.000 korisnika Twittera iz Hrvatske, koliko nas je prema nekim neslužbenim procjenama, te je nakon više od tri godine odlučio ‘progovoriti’.

Prvo je prije desetak dana objavio Istraživanje javnog mijenja za Ured Predsjednika Republike Hrvatske vezano uz promjene Ustava, da bi tijekom jučerašnjeg dana istaknuo nastup pomoćnika ministra branitelja Bojana Glavaševića u emisiji 'Nedjeljom u dva' uz komentar - ‘Neka druga, bolja Hrvatska!’

Josipovićeva pauza na Twitteru te ‘nenadana’ reinkarnacija privukla je pažnju korisnika društvenih mreža u Hrvatskoj koji na cijelu stvar gledaju prilično negativno. ‘Tipičan primjer na ovim prostorima, kada dođu izbori, onda se političar sjeti svojih komunikacijskih kanala’, stoji u jednom od objavljenih komentara. Korisnici Josipoviću također zamjeraju što ‘ako nije pričao za mandata, sad nas nije ni briga što ima reći’.

'Žalosno je što se mnogi političari tek u predizborno vrijeme sjete društvenih mreža. S obzirom na kvalitetnu komunikaciju tijekom kampanje, razočaralo me što se predsjednik Josipović opet uoči izbora sjetio Twittera', izjavio nam je Željko Riha, ravnatelj Londonske škole za odnose s javnošću

U svakom slučaju, društveno-mrežni tim Ive Josipovića po tko zna koji put do sada pokazuje kako se ne bi trebalo voditi profile službenih osoba na društvenim mrežama, a što je pomalo iznenađujuće s obzirom na to da Facebook stranica aktualnog predsjednika nikada nije zamrla na taj način.

Izgleda da Josipovićev tim ni sam ne zna imaju li korisnici iz Hrvatske na Twitteru bilo kakav utjecaj, a u tom slučaju predlažemo im da profil jednostavno ugase.