VODEĆI MOBILNI BREND

Apple prestigao Samsung u Kini

05.11.2014 u 15:38

Bionic
Reading

Apple je uspješno prestigao Samsung i stigao na poziciju najmoćnijeg mobilnog branda u Kini, prema istraživanju '2014 China Brand Power Index' koje je objavio China Brand Research Center. Korejski brand je tako prvi put od 2012. godine prepustio uzde ljutom konkurentu, a prema podacima iz istraživanja, blagi pad u bodovanju je Samsung pogodio zbog smanjenja lojalnosti potrošača

Bodovna razlika je u konačnici bila minijaturna. Apple je ugrabio ukupno 568,5 bodova, dok je Samsung skupio 566,6 bodova, što nije bilo dovoljno za prvo mjesto usprkos rastu od 24,6 bodova u odnosu na 2013. godinu. CHN-BRAND navodi kako je Samsung zapravo primjer rezultata pretjeranog fokusiranja na sirovi tržišni udio.

'Kada se kompanije pretjerano orijentiraju na tržišni udio, istovremeno ignorirajući brige potrošača, to može negativno utjecati na brand', navodi se u službenom izvješću istraživanja. Kompanija iz Južne Koreje ipak nije ostala bez jedne prve pozicije, i to u segmentu televizora. Posrijedi je četvrta godina zaredom da Samsung grabi prvo mjesto, praktički otkako CHN-BRAND radi istraživanja ove vrste.

Samsung je ostvario i treće mjesto u svijetu digitalnih kamera, kamkordera i prijenosnih računala.