Glavni kriterij pri izboru bilo je internetsko istraživanje koje je tvrtka Valicon provela na 29 tisuća kupaca online. Prvo priznanje te vrste dodijeljeno je tijekom konferencije 'Web trgovac godine', održanoj u hotelu International u Zagrebu
Osim što je proglašen ukupnim pobjednikom, eKupi je osvojio prvo mjesto i u kategoriji internetskog trgovačkog centra.
Po izboru kupaca, prvo mjesto zauzela je web trgovina printink.hr. Pobjednici su proglašeni u još sedam kategorija: Sonusart.hr (Audio&video), Silux.hr (Auto&moto), Emmezeta.hr (Dom&vrt), Gizzmo.hr (IT), Alternativa-webshop.hr (Ljepota) te Dobra-macka.com (Moda).
Na konferenciji, koja je privukla priličan broj zainteresiranih, prezentirani su i trendovi i stanje u području internetske kupovine u Hrvatskoj. Prema podacima EUSTAT-a, gotovo svaki treći hrvatski korisnik interneta danas kupuje online (EUSTAT).
Od kupaca online koje je Valicon analizirao 76 posto kupuje i u inozemstvu. Najčešći način plaćanja narudžbi u Hrvatskoj su pouzećem (49 posto) i kreditnim karticama (19 posto). Ako se uzme u obzir i kupovine u inozemstvu, najčešći način plaćanja je Paypal (35 posto), a slijede pouzeće (25 posto) i kreditne kartice (17 posto).
U sklopu konferencije održana su i predavanja web trgovaca i stručnjaka, koji su iznijeli vlastita iskustva na području razvoja web trgovine.
'Vjerujem da smo ovim projektom uspjeli uspostaviti 'valutu' za mjerenje uspješnosti na hrvatskom tržištu te omogućili web trgovcima pristup podacima o korisničkom iskustvu na temelju kojih mogu unaprijediti svoje poslovanje.
S druge strane, kupci su i ranije na našem portalu mogli usporediti cijene u trgovinama, dok im ovim projektom po prvi put u Hrvatskoj komuniciramo i kvalitetu web trgovina', rekao je Damir Vidan, voditelj projekta Web trgovac godine.