Posrnuli finski div Nokia po svoj prilici se želi fokusirati isključivo na svoj mrežno-tehnološki segment te prodati HERE odjel zadužen za kartografska rješenja. Bloomberg Business saznaje kako kompanija to želi napraviti kako bi poboljšala kreditni rejting, iako posluju pozitivno
Usprkos profitabilnosti, poslovni insideri navode kako je Nokia pristupila nekoliko različitih zainteresiranih strana kako bi im prodali HERE odjel. Među tim kompanijama su Uber i nekoliko njemačkih proizvođača automobila, a prve ponude se očekuju već ovaj mjesec.
Prema financijskim podacima Nokije, HERE segment je procijenjen na vrijednost od oko dvije milijarde eura, što je značajno niže od kompanijine investicije u Navteq 2008. godine. Nakon što su ove informacije ugledale svjetlo dana, dionice finske kompanije su skočile na najvišu vrijednost od 2011. godine.
Posebno je zanimljivo to da Nokia Networks grabi čak 89 posto prihoda za kompaniju, što u prošlim izvješćima nije pretjerano oraspoložilo investitore. Istovremeno, Nokia vjeruje da bi u 2015. godini HERE odjel trebao zaživjeti zahvaljujući novim partnerstvima i licencama, no analitičari vjeruju da bi prodaja HERE odjela te investicija svega u razvoj mreža i mrežnih tehnologija bio mudar potez.
Usprkos pozitivnom poslovanju, Nokia traži put kojim će poboljšati svoj kreditni rejting i osigurati mogućnost daljih investicija.