Twitter već neko vrijeme prate 'crne' prognoze i događanja - barem u poslovnom smislu. Nedavno je CEO Dick Costolo odlučio napustiti poziciju, posebno nakon što je postalo jasno da nove 'mogućnosti' mreže ne donose dovoljno, kako u financijama, tako i u korisničkom iskustvu koje je sve gore. Rješenje za priču bi mogao biti Project Ligtning
Društvena mreža će početi organizirati i sortirati poruke za vrijeme događanja uživo, kako bi korisnici u svom feedu imali bolje informacije. Štoviše, korisnici Twittera će moći pratiti događanja, a ne samo ljude - te će moći učitavati fotografije i filmiće.
S početkom kakvog događanja, na mreži će se vidjeti posebno napravljene kolekcije vizualnog sadržaja, koje će birati urednici Twittera. Kako saznaje Buzzfeed, niti jedan prikazani dio materijala neće biti prikazan u standardnom timelineu, već će svaka slika ili poruka zauzeti cijeli zaslon uređaja na kojem se prikazuju. Korisnici će imati opciju pratiti događaj i prikazati dio sadržaja i na uobičajenom feedu, naravno.
Do noviteta i realizacije nekih ideja proći će mjeseci, saznaje Buzzfeed. No, čini se kako će, za razliku od dosadašnjih nadogradnji ciljanih isključivo na oglašivače, dio novog korisničkog iskustva uistinu biti poboljšan.