BOLJI OD APPLEA

Usprkos manjem broju prodanih uređaja od očekivanog, Xiaomi i dalje 'praši' u Kini

03.02.2016 u 06:55

Bionic
Reading

Xiaomi je za prethodnu godinu planirao prodati 80 milijuna uređaja, no zaustavili su se 'tek' na kakvih 70 milijuna. Ipak, dok to zvuči loše nekim analitičarima, činjenica je da su isporučili 15 posto više uređaja u odnosu na 2014., ali što je bitnije - ostali na vrhu po broju prodanih uređaja u Kini, ispred Applea i Huaweija

Zalet je toj mladoj kineskoj kompaniji u 2015. bio više no solidan - pa su prvi planovi govorili o čak 100 milijuna prodanih uređaja. Ipak, tržište je reklo svoje. Prema istraživanju Canalysa i nekih drugih analitičkih kuća, Xiaomi je zadržao 15,2 posto udjela na kineskom tržištu.

Slijede ga Huawei s 14,7 posto te Apple s 12,5 posto udjela. Xiaomi svoj uspjeh može zahvaliti i modelu Redmi Note 3, koji je stigao s vrlo konkurentnom cijenom i zgodnim mogućnostima za veliki dio potrošača. Najveća prepreka rastu ove mlade kompanije je već 'uhodani' Huawei, koji globalno već isporučuje više od 100 milijuna uređaja.

24. veljače Xiaomi bi trebao otkriti svoju sljedeću mobilnu perjanicu, model Mi5. Hoće li ona biti dovoljna da kompaniji osigura top poziciju u Kini uz 'globalno širenje' tek treba vidjeti.