Facebook je s krajem prošle i početkom ove godine uveo više novih značajki i mogućnosti. Evo s kojima svakako trebate biti upoznati
1) Objavljujte višejezično
Ako ste željeli objavljivati na više jezika, dosad ste se morali oslanjati na objave istog posta na različitim jezicima, imati zasebne stranice za korisnike koji govore druge jezike ili se osloniti na ne naročito pouzdane automatske prijevode.
Facebook je uveo novu značajku koja omogućava stvaranje višejezične objave. Možete ju uključiti ako otvorite Page Settings, pa General, Post in Multiple Languages i odaberete Allow.
Jezik koji je odabran kao početna postavka bit će odmah prikazan, no možete odabrati i neki drugi na padajućem meniju.
2) Odigrajte partiju šaha
Facebook je nedavno integrirao šah u aplikaciju Messenger. Isprva će vas možda malo zbuniti jer ćete morati igrati slanjem tekstualnih uputa na @fbchess, ali je odličan način za ubijanje viška vremena s prijateljem koji također koristi Messenger.
Kako bi počeli igru, pošaljite poruku '@fbchess play'.
3) Privatno odgovorite na komentare
Osim javno, možete i privatno odgovoriti bilo kojem korisniku koji je ostavio komentar na vašoj stranici. Ta bi se opcija trebala pojaviti odmah uz poveznicu 'reply' na pojedinom komentaru. Poruka koju ćete poslati bit će povezana s izvornim sadržajem.
4) Nadopunite podatke u korisničkom profilu
Ova značajka je trenutno još u fazi uvođenja na globalnoj razini, pa je moguće kako vam još nije dostupna. Ponudit će vam prostor za 101 slovni znak u kućici odmah iznad podataka o zaposlenju i lokaciji, kojim ćete opisati tko ste.
Taj opis može biti javno vidljiv, a možete mu dodati i do pet fotografija koje će se pojavljivati u lijevom stupcu vašeg Timelinea.
5) Pričajte glazbene priče
Značajka Music Stories zasad je dostupna samo za iOS, no uskoro bi trebala stići i na desktop. Omogućava dijeljenje glazbenih isječaka u trajanju od 30 sekundi sa servisa za streaming kao što su Spotify, Apple Music, NPR, Deezer...
6) Local Insights for Businesses
Nova skupina značajki trebala bi olakšati korištenje Facebooka za poboljšanje svog poslovanja. Pomoću njih možete, recimo, doznati koliko je ljudi koristilo Facebook u krugu od 50 metara od vaše trgovine, kafića, restorana ili hotela te dobiti pregled demografskih podataka o njima, ali i bolje ciljati potencijalne kupce i korisnike oglasima, između ostalog.
7) Facebook Mentions
Facebookova platforma funkcionira na sličan način kao i aplikacija Periscope. Sve donednavno bila je dostupna samo poznatim i slavnim osobama, no Facebook bi mogao postupno pripustiti i nas ostale.
8) Nove mogućnosti pretrage
Ova nadogradnja nije još svima dostupna jer je u fazi beta testiranja. Kad ju upogone, trebala bi omogućiti pretraživanje profila vaših kontakata po ključnim riječima.
Inače, vlastitu aktivnost na Facebooku možete pretraživati kliknete li na View Activity Log, pa Search.
9) Iskoristite poboljšanu značajku Events
U ovu, dosad često zanemarivanu značajku ugrađeni su poboljšani algoritmi za predlaganje događanja temeljem sudjelovanja vaših prijatelja, lokacije ili događanja na kojima ste prije bili.
Domaćini događanja mogu pregledavati tko je od pozvanih gostiju potvrdio dolazak, a korisnicima je na raspolaganju opcija 'Interested In' koja omogućava praćenje novosti, dodavanja događanja u kalendar i pregled informacija bez obvezne potvrde o sudjelovanju.
10) Integracija Ubera u Messenger
Zasad je dostupna samo u Sjedinjenim Državama gdje ju testiraju. No, jednom kad se proširi i drugdje, bit će dovoljno preuzeti aplikaciju Uber za Messenger i povezati ju s postojećim korisničkim računom na Uberu ili napraviti novi.
Više:Make Use Of