Tvrtka Ponikve eko otok Krk, u suradnji s Hrvatskim Telekomom i drugim partnerima, primjenjuje ICT rješenja za upravljanje otočkim servisima
Projekt Smart Island prvo je cjelovito rješenje upravljanja Ponikva nad otočkim servisima i predstavlja jedinstven primjer potpune sinergije ICT rješenja u domeni interneta stvari usmjerenog na poboljšanje efikasnosti upravljanja u gradu, povećanje kvalitete života građana te postizanje značajnih ušteda.
Implementacijom najnaprednije mreže punionica za elektro vozila u Hrvatskoj, Hrvatski Telekom je uz tvrtku Infoart iz Zagreba i ostale partnere potvrdio vodeću ulogu u ponudi tehnoloških rješenja.
Mreža obuhvaća niz funkcionalnosti, poput vidljivosti na vodećoj eRoaming platformi puni.hr, mogućnost rezervacije punjenja, pristup SMS-om i pametnom aplikacijom koja povezuje više od 40 tisuća lokacija u Europi, posebno rješenje dojave nepravilnog parkiranja na poziciji za punjenje uz video nadzor lokacije te slobodan pristup internetu, kao i zasebno mjerenje potrošnje energije u realnom vremenu.
Uz mrežu punionica, u općini Dobrinj postavljena je LED rasvjeta u potpunosti opremljena senzorima i softverskom podrškom kojom Ponikve upravljaju, s opcijom rada na daljinu, dok sustav nadzire i potrošnju električne energije.
Ista aplikacija senzorski promatra slobodna parking mjesta za punjenje elektro vozila i javlja informaciju u slučaju nepropisnog parkiranja. Partneri HT-a na izvedbi ovog rješenja su Zumtobel Group, Osram Siteco i Vizura iz Zagreba, En:gate iz Njemačke, Paradox Engineering iz Švicarske te Abo Data iz Italije.
Uveden je i pametni sustav za zbrinjavanje otpada, koji za naplatu usluge koristi automatizirani Eco Mobile sustav evidencije volumena, koji omogućava korisnicima odvajanje otpada za reciklažu. Riječ je o cjelovitom informatičko-komunikacijskom sustavu, koji sigurno prati i prikuplja podatke od sakupljanja preko analize pa do pohrane u bežičnoj mreži.