U DUBAIJU

Održana prva svjetska utrka multirotora, tinejdžer pokorio konkurenciju

15.03.2016 u 08:19

Bionic
Reading

Prizori iz Dubaija i inače znaju izgledati kao iz kakvog znanstvenofantastičnog spektakla, no to je dodatno utvrdilo i prvo svjetsko natjecanje u utrci malih RC letjelica. Za potrebe natjecanja napravljeno je ogromno trkalište s rasvjetom od koje zastaje dah, a kroz koje multirotori putuju brzinama i većim od 100km/h. Pobjednik natjecanja je tim iz Velike Britanije, a prijenos uživo je pomogao realizirati i domaći servis Streaming.hr

Pobjednik natjecanja kad je riječ o trkama je tim 'Tornado X-Blades Banni UK', na čijem je čelu petnaestogodišnji pilot Luke Bannister. Nagrada? Više no solidnih 250.000 dolara.

I dok svijet još uvijek čeka na realizaciju kakvog ambicioznog projekta poput letećeg cirkusa dronova, od kojeg nema ni traga ni glasa, u Dubaiju je stvar začeo princ Hamdan bin Mohammed bin Rashid Al Maktoum. Svoju je ljubav preusmjerio u dronove zbog, kako kaže, popularizacije upotrebe dronova odnosno razvoja transporta ovim nadolazećim aero-prometalima, stoji u priopćenju.


Multirotori su se natjecali na posebno dizajniranoj trkaćoj stazi, na gotovo 600 metara zračnog prostora. U finalnom dijelu utrke, čak su se 32 pilota natjecala ne samo za ukupnu pobjedu, već i u kategorijama najboljeg prolaznog vremena, slobodnog stila, najinovativnije letjelice te pobjednika kojeg je birala publika.

U realizaciji prijenosa uživo tu se našlo i domaće društvo - servis Streaming.hr. 'Bili smo jedina tvrtka iz Hrvatske angažirana u Dubaiju na Word Drone Prix-u, rame uz rame s različitim mega kompanijama iz cijelog svijeta. Iskustvo u live streamingu koje skupljamo već 8 godina, sofisticiranu tehnologiju i vrijednu opremu unijeli smo u projekt kako bi prijenos uživo funkcionirao upravo savršeno', rekao je Karlo Dževerlija, voditelj razvoja poslovanja u Streaming.hr-u, zadovoljan obavljenim poslom i obećanjem klijenta da će se suradnja nastaviti i u budućnosti.


Prema neslužbenim informacijama, princ je u promociju natjecanja uložio oko 10 milijuna dolara. Promotivni video uključivao je utrku drona i McLarena, prijenos uživo gledalo je više od 255.000 internauta, a najzvučnija medijska imena koja su popratila utrku između otalih bili su i TV giganti BBC i ESPN. Sažetak trke je moguće vidjeti u nastavku: