Prema najnovijem istraživanju agencije Ipsos i medijskog branda 24sata, prvi put u povijesti internet je u Hrvatskoj zasjeo na medijski tron i iza sebe ostavio televiziju. Rezultati istraživanja govore o točki preokreta u kojoj je internet pobijedio TV, zahvaljujući lakoći korištenja, mogućnosti izbora sadržaja te dostupnosti
Istraživanje je provela agencija Ipsos na reprezentativnom uzorku od 800 ispitanika, u trajanju od 10. do 20. ožujka ove godine. Za osiguravanje reprezentativnosti uzorka, kombinirani su online upitnici s osobnim intervjuima u domaćinstvima.
61 posto Hrvata koristi internet kao glavno sredstvo informiranja, a tek 29 posto njih smatra kako je TV prvi izbor. To posebno vrijedi za slučaj kada su u pitanju 'informacije koje se ne mogu pronaći nigdje drugdje', gdje 66 posto ispitanih osoba nalazi željeno na internetu, u usporedbi s 20 posto onih koji to čine zahvaljujući televiziji. 40 posto ispitanika vjeruje internetu, dok TV zaostaje za 1,6 posto.
U svakom bitnijem aspektu, internet je medij koji Hrvati najviše koriste. 45 posto ispitanika provodi više od četiri sata surfajući bespućima mreže svih mreža, a dok istovremeno tek 10 posto ispitanih TV gleda više od četiri sata. Vikendom taj postotak naraste na 25 posto.
'Kad krenemo na spavanje, čini se da internet i televiziju uspješno kombiniramo jer se oba medija u to vrijeme konzumiraju u sličnom postotku. Internet ponovno profitira u vrijeme reklama na televiziji, kada 22 posto gledatelja skrene pozornost s velikog ekrana na svoje računalo ili smartphone. Zanimljivo je i da većina ljudi, njih 61 posto, vrijeme u kojem su reklame na televiziji koristi za odlazak u WC, 53 posto za mijenjanje kanala, 36 posto ih priprema hranu i piće, 26 posto razgovara s ukućanima, a tek 21 posto prati reklame koje ih zanimaju', stoji u priopćenju 24sata.