Možete li imati koristi od manije koja je nastala oko igre Pokemon Go? Možete. Postoji više načina kako ju možete iskoristiti za promociju te povećanje prometa i prihoda
Iako se nakon početnog munjevitog uzleta hrve s nemalim brojem problema, Nianticova igra proširene stvarnosti Pokemon Go i dalje zaokuplja veliki dio vremena velikom broju igrača diljem svijeta.
Kako je riječ o geolokacijskoj igri koja koristi stvarne prostore kao igrališta, moguće ju je upotrijebiti za skretanje pozornosti na ponudu vašeg ugostiteljskog objekta, trgovine, obrazovne ustanove, pa čak i djelatnosti poput azila za napuštene životinje.
Od početka je postavljena kao besplatna aplikacija s mogućnošću kupovine sastojaka za igru osmišljenih kako bi igrači lakše pohvatali džepna čudovišta, ali i tvrtke oglašavale svoje proizvode i usluge. Već smo primijetili nekoliko domaćih kampanja te vrste, pa ne oklijevajte. Evo savjeta kako Pikachu i društvo mogu početi raditi i vama u korist. Najbolje kampanje ih ne koriste zasebno, već upogone više njih istovremeno.
1) Zatražite postavljanje PokéStopa ili Gyma u blizini svoje trgovine, kafića...
PokéStop je virtualno mjesto na kojem igračice prikupljaju pokeloptice i druge virtualne stvarčice potrebne za igru, dok je Gym lokacija na kojoj odmjeravaju snage s drugim igračima i njihovim pokemonima. Kad kliknu na PokéStop dobit će podatke o vašem objektu, onako kako ste ga sami opisali.
Gymovi se obično nalaze u parkovima, trgovima, trgovačkim centrima i drugim mjestima gdje se ljudi okupljaju u većim brojevima.
Svoju lokaciju Nianticu možete predložiti ovdje.
2) Pozovite ljude kod vas na igranje
Putem društvenih medija i drugih kanala komunikacije koji su vam na raspolaganju pozovite potencijalne kupce ili korisnike u lov na džepna čudovišta. Izazovite ih na natjecanje, nagradite najbolje. Ako se još niste proširili na Snapchat i slične mreže, ovo može biti dobra prilika. Pazite samo da se pritom pridržavate pravila društvenih mreža.
3) Ponudite besplatni wi-fi i punjenje baterija
Igračima Pokemona Go bežični internet i mogućnost nadopunjavanja baterija dva su ključna resursa. Osigurajte ih, ali i stavite im do znanja kako su na raspolaganju, putem društvenih mreža i znakovima na samoj lokaciji.
4) Pozovite igrače na tagiranje fotografija
Predložite im da fotografije snimljene tijekom lova na pokemone prilikom objave na društvenim mrežama označe i tagom za vaš kafić, trgovinu... Opet, možete to pretvoriti u natjecanje i nagraditi najbolje, najluđe i ine popustom ako se fotografiraju s vašim proizvodom ili nečim po čemu je vaš posao prepoznatljiv.
5) Potičite igrače na prijavljivanje mjesta gdje su igrali
Prijavljivanje (check-in) igračica na vašoj lokaciji može vam dovesti nove kupce ili goste, pozitivne osvrte, kao i ojačati vjerodostojnost vaše stranice na Facebooku.
6) Snimajte igrače
Možete to učiniti dok lov traje ili im pružiti priliku da se pred kamerom pohvale ulovom, pa objaviti uživo ili kao snimku. Koji god pristup odabrali, svakako tražite dozvolu, kako za snimanje tako i za objavu na Facebooku, Instagramu, Snapchatu...
7) Uklopite proizvode i usluge u igru
Recimo, azil za životinje u američkoj saveznoj državi Indiani upario je svoje štićenike s igračima Pokemona Go koji su ih šetali dok su se igrali. Jedna je lokalna trgovina odjećom, također u SAD-u, kupce pozvala da u lov krenu odjeveni sa stilom, dok je muzej u Arkansansu napravio niz screenshota pokemona uz izložene umjetnine, pa ih objavio na svom blogu.
Ako ste vlasnica kafića ili restorana, možete napraviti piće ili jelo inspirano pokemonima (sjetite se Facebook sladoleda na našoj obali prije koju godinu). Sličnom se taktikom mogu poslužiti i neprofitne institucije poput knjižnica za popularizaciju svojih programa.
8) Aktivirajte modul Lure
Lure iliti mamac je predmet koji možete aktivirati kako bi na 30 minuta privukli veći broj raznovrsnijih pokemona na danom PokéStopu, recimo vašem kafiću. Kad aktivirate taj modul PokéStop će postati prepoznatljiv svima koji sudjeluju u igri po tome što će promijeniti boju iz plave u roza i biti zasut točkicama potonje boje.
Moguće ih je nabaviti za PokeCoine (100 za jedan, osam za 680), kao i dobiti ih napredujući u samoj igri (na osmoj razini). Same PokeCoine možete također osvojiti u igri ili ih - kupiti. Sto komada košta 0,99 dolara, 550 ćete dobiti za 4,99 dolara, a 1.200 za 9,99 dolara. Ako ste baš ambiciozni, najveći dostupan paket nudi 14.500 PokeCoina za 99,99 dolara.
Kako ćete aktivirati Lure? Prvo provjerite imate li ih u inventaru. Otvorite Pokemon Go. Kucnite na pokeloptu pri dnu početnog zaslona. Odaberite Items, pa skrolajte do Lure Module. Ako imate bar jednog, neće biti zasivljen na popisu predmeta koje držite u torbi.
Vratite se na početni zaslon. Kucnite na najbliži PokeStop. Kad se otvori, pri vrhu ćete naći mjesto predviđeno za Lure, koje izgleda kao tic-tac bombon. Kucnite po njemu, pa pri dnu zaslona kucnite na PokeStop Module i onda na Lure Module