Društvena mreža Twitter otkrila je novitet vezan za Direct Messaging (izravne poruke), a u kojem će korisnici sada moći vidjeti je li netko pročitao njihovu poruku - na način vrlo sličan Messengeru i drugim mobilnim komunikacijskim rješenjima
Ova mogućnost će biti vidljiva tek na mobilnim aplikacijama za platforme iOS i Android. Opcija je automatski aktivirana u postavkama Twitter korisničkog računa, a moguće ju je deaktivirati ovdje. Na taj način će korisnici barem moći kontrolirati koliko takvo što žele, za razliku od Facebookovog Messengera, gdje izbora uopće nema.
Pored ovog noviteta, Twitter je otkrio i kako će linkovi sada imati jasniji pregled sadržaja, na sličan način kako to već postoji u uobičajenim tweetovima. Direct Messaging ove mreže uskoro bi mogao zaživjeti kao zaseban komunikacijski alat, koji će se pridružiti WhatsAppu, Messengeru i drugima.
New! Direct Messages are more dynamic than ever with read receipts, typing indicators, and web link previews. pic.twitter.com/VEU92V5Gqj
— Twitter (@twitter) September 8, 2016