Facebook trenutno pregovara sa svim većim igračima - među kojima su Visa, Mastercard, American Express, Stripe i PayPal - kako bi osigurao podršku novom načinu plaćanja putem aplikacije Messenger
'Od sad botovi u Messengeru mogu samostalno primati plaćanja, bez slanja korisnika na druga web odredišta', objavio je Facebookov direktor zadužen za tu aplikaciju David Marcus tijekom konferencije TechCrunch Disrupt 2016.
Podatke o kreditnim karticama koje su mnogi već pohranili u Facebookov Messenger napokon će moći biti upotrijebljene za kupovinu putem botova već instaliranih u sklopu te aplikacije, koja se trenutno nalazi u javnoj zatvorenoj beta fazi testiranja. Od travnja ove godine platformi se pridužilo 34 tisuće razvojnih programera koji su izradili 30 tisuća botova.
Facebook trenutno pregovara sa svim većim igračima - među kojima su Visa, Mastercard, American Express, Stripe i PayPal - kako bi osigurao podršku novom načinu plaćanja. Svi oblici oglasa za News Feed mogu biti preusmjereni na botove u Messengeru, a korisnici mogu podijeliti botove s kojima su zadovoljni s drugim kontaktima.
Kako interakcije s botovima ne bi bile samo tekstualne, razvojnim programerima omogućeno je ugrađivanje web pregleda u razgovore kako bi mogli povući sučelja svojih web odredišta. Tako će biti moguće skrolati po, recimo, popisu letova, gledati različite vrste medija, pa čak i igrati jednostavne igre u prozoru za brbljanje.
Sve navedeno dio je Messengerove platforme v1.2.
Više: Tech Crunch