PROBLEMI SU I DALJE TU?

Samsung krenuo sa zamjenama uređaja Note 7 u Hrvatskoj

26.09.2016 u 15:52

Bionic
Reading

Samsung je nedavno napravio potez bez presedana i odlučio zamijeniti sve isporučene Galaxy Note 7 uređaje kako bi zaštitio potrošače od mogućih nevolja s baterijama. Proces zamjene novim uređajima je tek počeo u određenim zemljama poput Južne Koreje, no dio potrošača tamo navodi kako su uočili nove probleme...

Južnokorejski div nikako da odahne u miru zbog problematičnog novog nasljednika popularne phablet linije Galaxy note. Wall Street Journal navodi kako su neki potrošači u Južnoj Koreji uočili nove probleme sa zamjenskim Note 7 uređajima, poput pregrijavanja i gubljenja kapaciteta baterije za vrijeme punjenja.

Samsung Galaxy Note 7 se u Europu vraća do konca studenog (nakon planiranog povlačenja s tržišta) pa je preostalo više nego dovoljno vremena da se pronađe moguće rješenje problema - ako on uopće postoji. Samsung nije potvrdio koliko korisnika ima probleme, već su službeno priopćili tek kako istraga o izoliranim slučajevima traje. Žalbe na zamjenske uređaje za sada su stigle samo iz Južne Koreje. Čak 200 tisuća tamošnjih korisnika Note 7 uređaja još nije ni vratilo uređaje Samsungu kako bi dobili zamjenske modele.

Što se pak tiče programa zamjene Galaxy Note 7 uređaja u Hrvatskoj, on je i službeno počeo. Samsung Electronics priopćava kako korisnici koji će zamijeniti postojeći Note 7 novim mogu biti u potpunosti sigurni kako njihov novi Note7 neće imati problem povezan s baterijom zahvaljujući i nadogradnji korisničkog sučelja. U pitanju je ikonica baterije, a svaki Note 7 kojem je ikona zelena na sučelju, zaslonu prilikom gašenja ili na tzv. Always-On zaslonu mogu računati kako je njihov uređaj siguran za korištenje.

Više detalja moguće je pročitati ovdje